TOREBMW Skrevet Januar 21, 2007 Skrevet Januar 21, 2007 bare du fær pæra til og sitte nøyaktig som den skal ellers blir det feil lysbilde.skal veldig lite til for att det skal bli feil.
krza Skrevet Januar 21, 2007 Skrevet Januar 21, 2007 Hvor hentet du strøm fra? Jeg holder på å montere slik nå, og har ikke noen spesiell teknisk ferdighet Så finner ikke ut hvor jeg skal hente strøm fra!
Kjennern Skrevet Januar 21, 2007 Skrevet Januar 21, 2007 Den skal kobles på samme ledning som vanlig pære var på. Bare at den skal inn på ballasten.
krza Skrevet Januar 21, 2007 Skrevet Januar 21, 2007 hmm, det trodde kanskje jeg og, men det virket ikke.. Det er en til ledning som går fra ballasten til strøm kilden, altså pluss og minus! Det er dette som står i bruksanvisning og.. men lurer på hvilken strøm kilde jeg skal bruke!
krza Skrevet Januar 21, 2007 Skrevet Januar 21, 2007 Ingen som har gjort dette før, som kan hjelpe meg litt?
Kjennern Skrevet Januar 21, 2007 Skrevet Januar 21, 2007 Jeg gjorde det på kjørelysa. Da var det bare å koble samme ledning rett på ballast. Så virka det fint det. Du ersatter jo bare H7 pæra med en xenon pære+ballast. Burde være rett fram det. Men på fjærnlys er jeg litt mer usikker selv, har ikke erfaring med det. Men hadde tenkt til å sette på det på 5ern selv senere.
krza Skrevet Januar 21, 2007 Skrevet Januar 21, 2007 Okei, jeg skal ha det på fjernlys da, men vil jo egentlig tro det er rett frem der og.. men undres litt over den ekstra kabelen som går fra ballast til en annen strøm kilde.. det vil jo da bety at den strøm greia fra h7 pære vil stå tom, og det er jo noe rart.. Jeg får nesten bare prøve å koble de til nærlys, og se om det er plug and play der...
Kjennern Skrevet Januar 21, 2007 Skrevet Januar 21, 2007 Slik det settet jeg hadde var: 1. Strøm kabel til pæreholder satte jeg på inntaket på ballast. 2. Uttak på ballast til xenon pære. Hvordan xenon sett har du kjøpt? Slik så ballasten jeg hadde ut. På den sorte pluggen øverst til venstre satte jeg på kabel som som gikk til pære fra før, og deretter xenon pæra på de 2 løse.
TOREBMW Skrevet Januar 21, 2007 Skrevet Januar 21, 2007 hvor kjøpte du settet da? dem stiller vel med veiledning? om ikke kan jeg forklare deg..bare send meg en pm med bilde av hva som er problemet så ordner vi det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå