Berre83 Skrevet Januar 19, 2007 Share Skrevet Januar 19, 2007 Før: Etter: Halvpolert panser: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobben! Skrevet Januar 19, 2007 Share Skrevet Januar 19, 2007 Det må jeg si var et godt resultat. Gutten kan å gnukke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Berre83 Skrevet Januar 19, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2007 Joda jeg er en jævel på å gnukke.... Men jeg er jente og da... Ble litt fornærma nå jeg.... Får ta det med ett smil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobben! Skrevet Januar 19, 2007 Share Skrevet Januar 19, 2007 Hehe, da beklager jeg på det sterkeste Det florerer ikke akkurat med jenter her inne så du får bare ha meg unnskyldt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The_transporter Skrevet Januar 19, 2007 Share Skrevet Januar 19, 2007 bra det er jenter som driver med bil her og det vil vi ha flere av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Januar 19, 2007 Share Skrevet Januar 19, 2007 Jeg har litt lyst på rød bil, det må være en fryd å polere. Ingen farger blir bedre av polering enn rød. Det var "litt" forskjell på før og etter bildene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Januar 19, 2007 Share Skrevet Januar 19, 2007 Det er morro når det blir sånne resultater Rødt blir jo fort matt hvis den ikke blir passa på, så det er vel den enkleste fargen å se resultater på og. Artig å høre at jentene tar vare på bilen sin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet Januar 19, 2007 Share Skrevet Januar 19, 2007 Hehe, du kan jo såklart å gnikke om du er jente Ble et pent resultat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Berre83 Skrevet Januar 19, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2007 Rød uten klarlakk er faktisk den fargen som er værst å polere opp igjen.I alle fall når den er blitt så matt som den på bildet her... Det blir jo blankt og fint, men det er utrolig vanskelig å få den jevn i fargen igjen. Har heldigvis ikke sånne biler inne hver uke, tror jeg hadde funnet meg en annen jobb da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The_transporter Skrevet Januar 19, 2007 Share Skrevet Januar 19, 2007 jobber du som lakkerer eller på verksted? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Berre83 Skrevet Januar 19, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2007 Jobber som potet jeg. Klargjøring av nye og brukte biler. Montering av hengerfester, cd-spillere,kufangere,inv. plastkasse på pick up pluss div. annet ekstra utstyr på nissan og honda. Polerer, sliper rust, lakker litt på brukte biler, sparkler +++++ Altså er som poteten, kan brukes til alt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Januar 19, 2007 Share Skrevet Januar 19, 2007 Det ble litt forskjell ja. Da er det ekstra gøy å polere når resultatet blir sånt Den kan aldri ha blitt polert tidligere? Utrolig matt lakk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Berre83 Skrevet Januar 19, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2007 Var en bruktbil som kom i innbytte før jul. Han som kjøpte den vraka den sist uke, så da hjelper det ikke så mye med bra polering.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Januar 19, 2007 Share Skrevet Januar 19, 2007 Polish er genialt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The_transporter Skrevet Januar 19, 2007 Share Skrevet Januar 19, 2007 hmm... potet er godt det ser ut som du kan polere iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå