Gå til innhold

Brembo på Biltema?

Odde
 Share

Anbefalte innlegg

Har hørt snakk om at bremsedelene som selges på Biltema er laget av Brembo. Noen som kan bekrefte dette?

Etter en kjapp sjekk så skal GS ha ca 1200 for klosser foran, mens Biltema tar 1100,- for klosser og ventilerte skiver!!

Har hørt at klossene på Biltema også støver mer enn andre merker. Noen som har erfaringer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

biltema selger brembo jo men det er ikke brembo i den forstann. det er ikke motorsport bremser akkurat. men brembo har utvidet markedet sitt og har og begynt og selge bremser til de fleste vanlige biler. men kvaliteten på de er ikke noe bedre enn eks ferodo eller noe annet. skal du ha onkelige motorsport brembo er det dyrt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte inn bremser til fatterns 01' Passat TDI, og der fikk vi Brembo ventilerte skiver, med klosser. Ikkeno å si på de... Har forresten bakbremser på E30n (trommel) fra Biltema.Funker helt greit.

Edit: De massive skivene (ikke ventilerte) til Biltema har jeg kun hørt dårlige ting om, som at de får kast fort som fy, så jeg kjøper ikke massive skiver der..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tenker du på klosser eller skiver da?

Tenker på begge deler. Det står jo sett til begge sider foran på klossene og sett 2stk på skivene. Det vil vel si at dette er til begge sider..

Var langt fra edru når jeg kikket i natt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og da kan vel ikke kvaliteten være helt på trynet heller? Jeg skjønner selvølgelig at det er forskjell på kvaliteten på Brembo som er på Biltema og de dyrere Brembo bremsene.

Philips lager jo billige og dyre tv`er f.eks. Det går jo an å se på en billig tv, men den gode oplevelsen får man jo ved å kjøpe en som er dyrere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...