D.C.V Skrevet Januar 19, 2007 Share Skrevet Januar 19, 2007 Hvor reel er listeprisene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Januar 19, 2007 Share Skrevet Januar 19, 2007 Vet ikke hvilken lister du referer til men vil tro at salgs sider på internet er vel reelt nok. Det forteller muligens hva markedet er villig til å betale. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Januar 19, 2007 Share Skrevet Januar 19, 2007 Hvis listeprisene representerer nylige gjennomførte salg hos f.eks autoriserte bilselgere burde de være rimelig aktuelle. Markedsprisen varierer imidlertid nesten fra dag til dag og ingen biler er helt like... ergo bør man ta listeprisene som en indikasjon på hva verdien på en bil kan være. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suprapete Skrevet Januar 19, 2007 Share Skrevet Januar 19, 2007 Helt enig med Fredrik her, listeprisene bør sees kun som en indikasjon på prisnivået. I mitt tilfelle lå min bil da jeg kjøpte den i november på rundt 115000,- i listepris, mens bilen var priset til 139000,- av selger. Dette var dog en tilnærmet strøken bil og etter en liten budkrig fikk jeg bilen til 150000,-. Muligens i overkant av reell verdi men likevell er jeg fornøyd med prisen kontra tilstanden på bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erlend_p Skrevet Januar 19, 2007 Share Skrevet Januar 19, 2007 Helt enig med Fredrik her, listeprisene bør sees kun som en indikasjon på prisnivået. I mitt tilfelle lå min bil da jeg kjøpte den i november på rundt 115000,- i listepris, mens bilen var priset til 139000,- av selger. Dette var dog en tilnærmet strøken bil og etter en liten budkrig fikk jeg bilen til 150000,-. Muligens i overkant av reell verdi men likevell er jeg fornøyd med prisen kontra tilstanden på bilen. Du kan godt få kjøpe min bil også hvis det er den veien du pruter EDIT: Så nå at du skrev budrunde, og ikke pruterunde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobben! Skrevet Januar 19, 2007 Share Skrevet Januar 19, 2007 Helt enig med Fredrik her, listeprisene bør sees kun som en indikasjon på prisnivået. I mitt tilfelle lå min bil da jeg kjøpte den i november på rundt 115000,- i listepris, mens bilen var priset til 139000,- av selger. Dette var dog en tilnærmet strøken bil og etter en liten budkrig fikk jeg bilen til 150000,-. Muligens i overkant av reell verdi men likevell er jeg fornøyd med prisen kontra tilstanden på bilen. Er vel ikke tilfeldigvis en sølvgrå e39 du har met svart/hvitt skinninteriør? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suprapete Skrevet Januar 19, 2007 Share Skrevet Januar 19, 2007 Helt enig med Fredrik her, listeprisene bør sees kun som en indikasjon på prisnivået. I mitt tilfelle lå min bil da jeg kjøpte den i november på rundt 115000,- i listepris, mens bilen var priset til 139000,- av selger. Dette var dog en tilnærmet strøken bil og etter en liten budkrig fikk jeg bilen til 150000,-. Muligens i overkant av reell verdi men likevell er jeg fornøyd med prisen kontra tilstanden på bilen. Er vel ikke tilfeldigvis en sølvgrå e39 du har met svart/hvitt skinninteriør? Nei, tilfeldigvis har jeg en helt svart e39 med svart skinnint.. Kjører rundt på noen standard bmw vinterhjul med kapsler....hehe. Andre kjennetegn er angeleyes og kromlist på baggasjelokk! erlend_p: er steinrå på pruting vet du!! hadde tatt seg ut det ja, hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobben! Skrevet Januar 19, 2007 Share Skrevet Januar 19, 2007 Ok, det var en kompis av meg som ble overbydd på en e39 i høst som selger opprinnelig skulle ha 139000,- for, men som til slutt gikk for rund 150000,-. En sølvgrå en med "custom" interiør av "Pitstop" eller noe sånt. Noen her inne som har den? Det var en nydelig bil hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Berre83 Skrevet Januar 19, 2007 Share Skrevet Januar 19, 2007 Du kan si det sånn at hvis du er så uheldig at du skulle vrake bilen din og du har kasko på den. Så går takstmannen ut i fra det som står i lista. Så det er det du får igjen pluss 10 000kr i ekstra utstyr hvis du har det på forsikringa. Minus egenandel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå