borte Skrevet Januar 21, 2007 Share Skrevet Januar 21, 2007 Skal kjøpe meg en spoiler til bagasjeluka, men vet ikke hva som vil passe på en E34 sedan.. Vil ha et røft og sporty look.. Noen forslag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beinlausen Skrevet Januar 21, 2007 Share Skrevet Januar 21, 2007 Beste du kan settje på ein E34 av spoilarar må vere M5 varianten, alt anna ser heller dårligt ut =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borte Skrevet Januar 21, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2007 Glemte vel å si at bilen har Rieger E39 look bakfanger, Rieger GTR sideskjørt og en frontfanger som er lik Seidl fangeren til E34! Bilen skal etterhvert bli utstyrt med 19" Rial Lemans felger og en todelt lakk! F.eks sort nederst, og oransje øverst eller noe sånt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borte Skrevet Januar 21, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2007 Hvordan ser M5 spoileren ut da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borte Skrevet Januar 21, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2007 Har lyst på noe sånt som denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Januar 21, 2007 Share Skrevet Januar 21, 2007 Har lyst på noe sånt som denne huff og huff.. overkill Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borte Skrevet Januar 21, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2007 Tjaa..Mulig det! Derfor jeg trenger hjelp til denne! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borte Skrevet Januar 21, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2007 Noen som vet hvor mange cm det er i 1 inch?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Januar 21, 2007 Share Skrevet Januar 21, 2007 Noen som vet hvor mange cm det er i 1 inch?? 2,55cm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beinlausen Skrevet Januar 21, 2007 Share Skrevet Januar 21, 2007 2,54cm for å vere eksakt ^^ er ivertfall den eg meiner, om den er orginal eller ikkje er eg ikkje sikker på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borte Skrevet Januar 21, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2007 Takk for svar! Den M5 spoileren var pen.. Noen som har en sånn å selge meg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Januar 21, 2007 Share Skrevet Januar 21, 2007 Den første spoileren som du ville ha var litt vel i overkant.. Heller ha den M5 spoileren som Beinlausen hadde bilde av. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-turbo Skrevet Januar 21, 2007 Share Skrevet Januar 21, 2007 Den M5 spoilern va utroli fin på bilen.Har aldri sett E34 me sånn spoiler før Du må vertfall ikke ha på "ostehøvel" alu vinge asså.hehe Lykke til.håper å få se bilder av bilen din når den er ferdi:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwgutt Skrevet Januar 21, 2007 Share Skrevet Januar 21, 2007 Å sette på m5 vinge er etter min mening beste løsning, den barberhøvelen du viste der har ikke noe på en sånn bil å gjøre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørner Skrevet Januar 21, 2007 Share Skrevet Januar 21, 2007 Å sette på m5 vinge er etter min mening beste løsning, den barberhøvelen du viste der har ikke noe på en sånn bil å gjøre Helt ening, man ska være nøye med hvilken spolier man monterer på en E34. Har sett flere varianter som jeg rent får vondt av. Det er tross alt en e34 ikke en nissan 200. Den M5 spoilern det var bilde av, for øvring godkjent under tvil.... Man kan raskt ødelegge det totale inntrykket/ bilens indentitet med å tilføre bilen en form for 'ubalansert' styling. Som isolert sett kan se stili ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå