Gå til innhold

Min 91' E34 sedan=)

benger
 Share

Anbefalte innlegg

Hei, tenkte jeg skulle legge ut noen bilder av gliset mitt 8)

Dette er da min første-bil, går fortsatt å venter på lappen som forhåpentligvis kommer i februar! :D

Dette er en 1991 520i 24v. Importert i 1996 fra tyskland.

150 gode hester. Jeg syns bilen går helt greit!

217.000 km.

Byttet div foringer og hjullager bak,

30mm senkefjærer er montert etter at jeg kjøpte den.

8,5x17 Borbet A (sommer)

Hvite blinklys.

*Skinninteriør, cruisecontrol, ac, el. ruter foran.

Soundsystem med 10 høytalere. orginalt. (noen fler høytalere enn i andre e34 jeg har sett)

En meget god og solid bil med null knirkelyder eller tikking fra motor.

bilenminnullskiltkv9.jpg

venstresideblur6gq.jpg

bilenminbaknullskiltnn5.jpg

img8273se7.jpg

img8277ha3.jpg

etter senking

senketblurui3.jpg

kjører med 15" råkule vinterdekk nå :P

12"JBL i lukket kasse og JBL monoblokk bestilles så snart jeg får lønning!

Mulig jeg skal invistere i Angel Eyes og klare tåkelys, men er ikke helt sikker på det ennå. Kom gjerne med innspill og forslag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig bil :D Nesten likt interiør som min. Men soundsystemet du nevnte, hvor er disse 4 ekstra høytalerene montert? Lurer av nysgjerrighet ;)

edit til posten over: hold deg til cromelistene. vil påstå gi gir et mer gjennomført look siden du har lyst interiør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig bil :D Nesten likt interiør som min. Men soundsystemet du nevnte, hvor er disse 4 ekstra høytalerene montert? Lurer av nysgjerrighet ;)

edit til posten over: hold deg til cromelistene. vil påstå gi gir et mer gjennomført look siden du har lyst interiør.

Takker!:) har sett noen sånne med sorte lister, men egentlig vil jeg beholde de blanke, og ha blanke nyrer. syns det er ganske stilrent!

De høytalerne ja, sitter en diskant i begge a-stolpene(?) rett innenfor sidespeilene, ser man nøye på bildet, så ser du høytalergrillen rett ovenfor luftekanalen i døra. Et par på dashbordet og nede ved gulvet,samme som i alle andre tenker jeg, et par i hattehylla bak, ved siden av de høytalerne er det en separat diskanthøytaler. Er ikke sikker på om det er et "påkosta" lydannlegg, men er tilsammen 10 høyt.. også mer trøkk i lyden enn i andre e34 jeg har sitti på med.

edit: ikke høytalere i a-stoplen, men ved stolpen, på døra rett over luftekanalen som nevnt tidligere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okey. Går det fint igjennom eukontroll med ratte? Eller har du TUV godkjenningsark?

Har ingen TUV papirer på det. Bilen var eu-godkjent ved forriger eier. om dette rattet ble montert før godkjenningen vet jeg ikke... Skal på eu-kontroll innen februar. Regner med at det ikke skal være noe problem, bare diameteren på rattet holdes innefor en viss ramme. tror dette er på 350mm, og det er ikke akkurat det minste rattet man får tak i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som en fin bil det her, men jeg kunne aldri levd med ett sånt interiør....men det er jo bare min smak da, ellers fin bil! Bare få på andre felger enn de som stod på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...