benger Skrevet Januar 21, 2007 Share Skrevet Januar 21, 2007 Hei, tenkte jeg skulle legge ut noen bilder av gliset mitt Dette er da min første-bil, går fortsatt å venter på lappen som forhåpentligvis kommer i februar! Dette er en 1991 520i 24v. Importert i 1996 fra tyskland. 150 gode hester. Jeg syns bilen går helt greit! 217.000 km. Byttet div foringer og hjullager bak, 30mm senkefjærer er montert etter at jeg kjøpte den. 8,5x17 Borbet A (sommer) Hvite blinklys. *Skinninteriør, cruisecontrol, ac, el. ruter foran. Soundsystem med 10 høytalere. orginalt. (noen fler høytalere enn i andre e34 jeg har sett) En meget god og solid bil med null knirkelyder eller tikking fra motor. etter senking kjører med 15" råkule vinterdekk nå 12"JBL i lukket kasse og JBL monoblokk bestilles så snart jeg får lønning! Mulig jeg skal invistere i Angel Eyes og klare tåkelys, men er ikke helt sikker på det ennå. Kom gjerne med innspill og forslag:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Januar 21, 2007 Share Skrevet Januar 21, 2007 Den så pen ut. Likte interiøret ditt Få på shadowline lister, så blir den enda penere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet Januar 21, 2007 Share Skrevet Januar 21, 2007 Nydelig bil Nesten likt interiør som min. Men soundsystemet du nevnte, hvor er disse 4 ekstra høytalerene montert? Lurer av nysgjerrighet edit til posten over: hold deg til cromelistene. vil påstå gi gir et mer gjennomført look siden du har lyst interiør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benger Skrevet Januar 21, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2007 har tenkt på det! også fant jeg noen Shadowline (sorte) Angel eyes, eller deamon eyes som det heter på Koed.dk med sorte blinklys til 1700 danske kr ca. noen som har erfaring med slike lys, eller de vanlige blanke deamon eysene... https://www.koed.dk/2.1.1.asp?bokstype= ... &soegeord= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Januar 21, 2007 Share Skrevet Januar 21, 2007 Bare å begynne å trimme nå. Stappe i turbo. Vært 10 år i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard Selvåg Hansen Skrevet Januar 21, 2007 Share Skrevet Januar 21, 2007 Pen bil! er du ikke medlem så meld deg inn i bmwklubben. www.bmwccn.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benger Skrevet Januar 21, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2007 Nydelig bil Nesten likt interiør som min. Men soundsystemet du nevnte, hvor er disse 4 ekstra høytalerene montert? Lurer av nysgjerrighet edit til posten over: hold deg til cromelistene. vil påstå gi gir et mer gjennomført look siden du har lyst interiør. Takker! har sett noen sånne med sorte lister, men egentlig vil jeg beholde de blanke, og ha blanke nyrer. syns det er ganske stilrent! De høytalerne ja, sitter en diskant i begge a-stolpene(?) rett innenfor sidespeilene, ser man nøye på bildet, så ser du høytalergrillen rett ovenfor luftekanalen i døra. Et par på dashbordet og nede ved gulvet,samme som i alle andre tenker jeg, et par i hattehylla bak, ved siden av de høytalerne er det en separat diskanthøytaler. Er ikke sikker på om det er et "påkosta" lydannlegg, men er tilsammen 10 høyt.. også mer trøkk i lyden enn i andre e34 jeg har sitti på med. edit: ikke høytalere i a-stoplen, men ved stolpen, på døra rett over luftekanalen som nevnt tidligere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benger Skrevet Januar 21, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2007 Bare å begynne å trimme nå.Stappe i turbo. Vært 10 år i Norge. hadde vært noe det! eller bygge om til m5 med turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Januar 21, 2007 Share Skrevet Januar 21, 2007 Nydelig interiør. Trodde ikke E34 ble levert med et så utrolig deilig interiør. Sjokkert jeg Edit: Er det momoratt? Tror jammen jeg har samme ratt som deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benger Skrevet Januar 21, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2007 Takk! Godt å høre at noen syns det er fint, hehe... Er så harry med treverk og sånn liksom.. tull! Ja det er et Momo ratt.. Fighter Wood tror jeg det heter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Januar 21, 2007 Share Skrevet Januar 21, 2007 Okey. Går det fint igjennom eukontroll med ratte? Eller har du TUV godkjenningsark? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Januar 21, 2007 Share Skrevet Januar 21, 2007 Pen bil Nydelig interiør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Januar 21, 2007 Share Skrevet Januar 21, 2007 Ser ut som en veldig pen bil Interiøret ser ganske friskt ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benger Skrevet Januar 21, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2007 Okey. Går det fint igjennom eukontroll med ratte? Eller har du TUV godkjenningsark? Har ingen TUV papirer på det. Bilen var eu-godkjent ved forriger eier. om dette rattet ble montert før godkjenningen vet jeg ikke... Skal på eu-kontroll innen februar. Regner med at det ikke skal være noe problem, bare diameteren på rattet holdes innefor en viss ramme. tror dette er på 350mm, og det er ikke akkurat det minste rattet man får tak i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mowz Skrevet Januar 21, 2007 Share Skrevet Januar 21, 2007 Ser ut som en fin bil det her, men jeg kunne aldri levd med ett sånt interiør....men det er jo bare min smak da, ellers fin bil! Bare få på andre felger enn de som stod på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå