Steffan C Skrevet Januar 21, 2007 Share Skrevet Januar 21, 2007 Flott E34 dette, og en topp første- bil. Jeg har mindre gode erfaringer med disse AE lyktene, les her . Men men, ser veldig pen ut denne, og ikke style den i stykker . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Januar 21, 2007 Share Skrevet Januar 21, 2007 fin bil men ikke så fint ratt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benger Skrevet Januar 22, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2007 Flott E34 dette, og en topp første- bil. Jeg har mindre gode erfaringer med disse AE lyktene, les her .Men men, ser veldig pen ut denne, og ikke style den i stykker . Da får jeg styre unna de AE'ne... så bildene av bilen din, meget fin! men leste på tråden din at du ikke var fornøyd med AE'ne, disse var ikke fra Umnitza.com som du linket til ? Skal ikke style bilen i stykker;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet Januar 22, 2007 Share Skrevet Januar 22, 2007 Meget pen bil, keep it nice and clean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borte Skrevet Januar 22, 2007 Share Skrevet Januar 22, 2007 http://cgi.ebay.com/ebaymotors/BMW-E34- ... dZViewItem Kjøp disse! Lyser godt på dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Januar 22, 2007 Share Skrevet Januar 22, 2007 Da får jeg styre unna de AE'ne... så bildene av bilen din, meget fin! men leste på tråden din at du ikke var fornøyd med AE'ne, disse var ikke fra Umnitza.com som du linket til ? Skal ikke style bilen i stykker;) Nei, AE'ene er ikke fra Umnitza.com. Det er in.pro lykter jeg har kjøpt. AE planene vidre for min del blir å få av klarglassene fra in.pro lyktene. Så kommer jeg til å kjøpe ringer fra Umnitza.com og sette de inn i mine orginale lykter og så lime på klarglassene på de . Det er ihvertfall planen opp i hode . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benger Skrevet Januar 26, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2007 Har et lite irriterende problem med varmetrådene i bakruta mi. Det er bare 3 av dem som fungerer. Veldig kjipt å skrape is på innsiden av bakruta. Redd for å skrape av varmetrådene...hehe. Får ikke sett ordentlig bakover når det bare er tre tynne streker med fri sikt der... Noe som kan gjøres for å fikse dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ollilur Skrevet Januar 26, 2007 Share Skrevet Januar 26, 2007 pen bil:) er det skade over høyre baklykt eller ser det bare sånn ut? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benger Skrevet Januar 26, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2007 takk=) nei det er ingen skade over høyre baklys... var nok bare uheldig med refleksjonen i bildet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-Knut Skrevet Januar 26, 2007 Share Skrevet Januar 26, 2007 Fin bil, bra utstyrt og Meget pent interiør Har det vært automatgir i denne bilen før? Ser ut som det er kick-down bryter under gasspedalen... Jeg har også angeleyes av typen DEPO, som GS selger. Såg bra ut da jeg monterte dem i sommer, men..; Pærene i parklysringene har fått ujevnt redusert styrke.. ser teit ut. Jeg skal åpne lyktene en dag, og se om jeg kan erstatte pærene med noen mere lyssterke pærer. Fjernlysa er ikke spesielt gode.., de lyser litt til alle kanter, får ikke justert dem inn riktig pga. merkelig lysbilde.. Reflektorene er nok heller ikke av beste kvalitet, men jeg har montert sterkere pærer, så de fungerer egentlig bra nok.. Jeg kommer nok ikke til å kjøpe slike lykter igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benger Skrevet Januar 27, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2007 Takk hmm... tviler på at det har vært automat i den før. skjekka opp chassinr. på en side, og det står at det er man gir. Den "knappen" under der går hvertfall ikke ann å trykkes inn...hehe Har hatt noen tanker om kjøp av Angel eyes.. det er ser kanskje fint ut den første stunden som du sa, også blir det bare svakere lys og pærer går osv. sett mange slike. det ser ikke fint ut nei. Så tror jeg beholder de lysa jeg har, evt. kjøper nye glass og renser reflektoren. ganske mye steinsprut og sånn på de. + at det ene tåkelys glasset har en sprekk. Men fjærnlyset mitt er ikke mye å skryte av. Virker som lyset lyser rett ned i bakken noen meter foran bilen. Et punkt det er veldig mye lys, og det er ikke veldig mye spredning av lyset, fremover eller til siden. Går dette ann å justere på? Dette kan dem vell gjøre under eu kontrollen? sett det før at dem har en sånn boks de setter foran lyset, så justerer de lampa... Og en ting til: ser du har lys til varmeapparatet ditt;) dette er jo noe sjeldent på disse bilene syns jeg da, siden de fleste lyspærer her er gående. Jeg skal bytte der nå, og lurer på hvordan du gjorde det? har tatt ut panelet til varmeapparatet, og fikk øye på pæra, er det bare å dra denne pæra rett ut å dytte inn en ny 1,2w pære uten sokkel ? turte ikke dra i den når jeg først kom frem.. så jeg ga opp.hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-Knut Skrevet Januar 27, 2007 Share Skrevet Januar 27, 2007 Dette kan lett justeres ja. Verksted som tar eu-kontroll skal ha lysjusteringsapparat, bare husk å si det når du bestiller time Ja, jeg demonterte hele interiøret i fjorsommer, men husker ikke hvilke pærer som sitter i det panelet der.. dersom du ikke klarer å skru pærene ut, får du bare prøve å dra de ut.. dersom de ikke er loddet fast da, men d burde man kunne se.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36Cab1 Skrevet Januar 27, 2007 Share Skrevet Januar 27, 2007 Is på innsida av ruta=lekkasjer/fuktighet. Får kjøpt sånt stoff som du "maler" varmetrådane der dei er brutt,så funker de. Billigere enn å skifte rute Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benger Skrevet Januar 27, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2007 Har ikke lekkasje, så det er bare fuktighet.snø som blir dratt inn av sko osv... satte bilen inn i garasjen med en liten varmeovn inni bilen hele natta... Etter dette var det ingen is på innsiden av ruta. selvom den har stått ute en natt i kuldegrader nå. Men da skaffer jeg sånn "maling", så blir varmetrådene fikset Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå