Lanzin Skrevet Januar 25, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lanzin Skrevet Januar 25, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lanzin Skrevet Januar 25, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2007 fant et par bilder med orginalsåler... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lanzin Skrevet Januar 25, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2007 hmm sprøtt.. sletter jeg det siste bildet,så forsvinner de 3 siste innleggene..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Januar 25, 2007 Share Skrevet Januar 25, 2007 Hm, tror jeg har sett denne ja. Om du kjører endel nede ved øya. Jobber du der bilen står på bildet, eller bor? Alltid lurt på om det er verksted der eller hva.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lanzin Skrevet Januar 25, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2007 Kjører litt overalt jeg.. har bodd ved øya,så det kan stemme,har flyttet til bommestad nå. Bilen står på verkstedet til en kompis. Han driver verksted der og er skikkelig dyktig.. har alle papirer,men mangler"godkjent bilverksted". Jeg har nettopp byttet jobb fra mekaniker til bilpleier på gjærdal.. det var litt deilig egentlig:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå