Dr_S Skrevet Januar 25, 2007 Share Skrevet Januar 25, 2007 Mye rykter om Ghostrider...han er ikke død og han ble ikke tatt på det klippet. Det var en wannabe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trotto Skrevet Januar 25, 2007 Share Skrevet Januar 25, 2007 Vet det er Opel, men faen ta for et drag! Denne må ses! Hei. Den videoen du linker til ser faktisk sann ut. Tidligere har jeg sett denne skrytevideoen: http://www.youtube.com/watch?v=SsLuUSeTRrE og der renner sekundene som ****. Var verdens raskeste serieproduserte bil! Det må i så fall være kun de dagene før Alpina B10 Biturbo kom ut for salg. For Lotus Omega har lavere toppfart enn Alpinaen. Bilenene er ganske lite, men girutvekslingen tilsier raskere aksellerasjon på Lotusen, og høyere toppfart på Alpinaen. Lotusen har 6 gir, men den oppnår toppfart i 5.gir, som ligger noe lavere enn Alpinaens høyeste gir, 5.gir. Og hvis noen gidder å lese en tidligere fører av begge bilmerkene, og hans refleksjoner, finner dere det her: http://www.m5board.com/vbulletin/showthread.php?t=48201 (les innlegg #9) "I did the photos for the magzine feature.. the cars were photographed at a small sprint circut call Curborough... Both cars had a couple high spped runs on the circut although the straight is not very long. At about 40mph up there was not a lot in it as both cars were quite evenly matched. However from a standing start the Alpina was all over the Lotus as he could not get the power down and just kept hitting the limiter. When it came to the cornering the Alpina was far better set up and flowed through the corners a lot better than the Lotus which was far to hard ..... and i must say not as driveable.. what let the Alpina down was that it looked quite dull compared to the lotus........in my book the Alpina was the clear winner " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trotto Skrevet Januar 25, 2007 Share Skrevet Januar 25, 2007 Det var en historie som gikk om at han ble tatt i det han gikk tom for bensin en gang - men aner ikke om den er sann. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ca///e Skrevet Januar 25, 2007 Share Skrevet Januar 25, 2007 Som alle ser så spoler filmen da. Hurtig film. Ikke så imponert. Spoler? Hvor da? Hvis du ser på sekundene så går ikke de noe fortere enn vanlig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW 320 IAT Skrevet Januar 25, 2007 Share Skrevet Januar 25, 2007 lotus omega er en grisefeit opel.. 3.6liter, 2 turbo, 280hk org... rett meg om det er feil.. Alt stemmer uten at det er 3.0L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trotto Skrevet Januar 25, 2007 Share Skrevet Januar 25, 2007 Se denne reportasjen: 2:18 ute i klippet sier Tiff at på den tiden fantes det ikke anti-spinn for å slå på og av....kan jeg få legge til: -Nei, ikke hos Opel nei! Derimot har min like gamle Biturbo nettopp en slik knapp på midtkonsollen. Fy,Tiff Nedell, du burde vite bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trotto Skrevet Januar 25, 2007 Share Skrevet Januar 25, 2007 lotus omega er en grisefeit opel.. 3.6liter, 2 turbo, 280hk org... rett meg om det er feil.. Alt stemmer uten at det er 3.0L Les Schnellfahren's utklipp på side 2. Der står riktige data! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stonescream Skrevet Januar 25, 2007 Share Skrevet Januar 25, 2007 Et klipp som virker mere ekte i mine øyne. http://www.youtube.com/watch?v=bHbAu9uaqKk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ca///e Skrevet Januar 25, 2007 Share Skrevet Januar 25, 2007 Et klipp som virker mere ekte i mine øyne.http://www.youtube.com/watch?v=bHbAu9uaqKk Nå går jo sekundene akkurat like raskt på dette klippet da. Jeg ser ikke forskjell på dette og det som først ble lagt ut her. Annet enn lyden da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ropa Skrevet Januar 25, 2007 Share Skrevet Januar 25, 2007 Ghostrider er egentlig fra norge, han har kreft derfor han driter i alt og kjører helt bajas. Det var dagens,hehe Bra drag i den der kjerra ihvertfall, men man hadde jo parkert purken med en m3 eller en m5 å uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Januar 25, 2007 Share Skrevet Januar 25, 2007 Ghostrider er egentlig fra norge, han har kreft derfor han driter i alt og kjører helt bajas. Han er hverken norsk eller har kreft, han er fra ei lita bygd rundt Mora i sverige sikker på det ? han bodde faktisk i norge, husker ikke hvor han sa han var fra han jeg kjenner, men han jeg kjenner er ivertfall kammerat med han. Er med i http://www.plasticmc.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Januar 25, 2007 Share Skrevet Januar 25, 2007 Ghostrider er egentlig fra norge, han har kreft derfor han driter i alt og kjører helt bajas. Han er hverken norsk eller har kreft, han er fra ei lita bygd rundt Mora i sverige Jepp.. men han bor faktisk i Norge, nærmere bestemt Kongsvinger traktene.. Fornavn: Kjell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ferthux Skrevet Januar 25, 2007 Share Skrevet Januar 25, 2007 håhå, gikk godt unna na opeln der ja, håhå =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå