David Skrevet Mars 18, 2007 Forfatter Skrevet Mars 18, 2007 bump ? forsto ikkje den heilt!? har fortsatt felgane..
David Skrevet Mars 19, 2007 Forfatter Skrevet Mars 19, 2007 Siste tilbud 4500kr får eg ikkje dette har eg dei sjøl til reserve felgar.
sammigun Skrevet Mars 22, 2007 Skrevet Mars 22, 2007 Hvor breie er disse felgene? Skulle likt å se bilder av samtlige felger.... Hvordan er det med frakt, kan du ordne greit en levering i Oslo eller helt nede på Sørlandet?
David Skrevet Mars 22, 2007 Forfatter Skrevet Mars 22, 2007 Hvor breie er disse felgene?Skulle likt å se bilder av samtlige felger.... Hvordan er det med frakt, kan du ordne greit en levering i Oslo eller helt nede på Sørlandet? hei! felgane er 8,5" breie.. skal få lagt inn et bilde av alle felgene i kveld. hmm, frakt er eg usikker på. kan sjekke det opp i morga! men, det skulle vell gå greit å ordne.
David Skrevet Mars 24, 2007 Forfatter Skrevet Mars 24, 2007 litt vanskeli å få tatt bilder av felgane no på grunn av at eg ikkje er heime, men alle felgane er like fine..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå