arne-vig Skrevet Januar 22, 2007 Skrevet Januar 22, 2007 Noen som har en e46 diesel 150hk, med chip her? Lurte på om hva som anbefales, og få det programmert fast i hjernen på bilen, eller bare en box som du kobler i motorrommet som du kan ta ut når du vil. Fordeler og / eller ulemper med dette? Hvilken type gir mest , og i det hele tatt noen erfaringer eller opplevelser før og etter ship av en sånn en motor.
318 Touring 04 Skrevet Januar 22, 2007 Skrevet Januar 22, 2007 jeg har det... 03 150 hk med ekstra boks. koblet den bare rett på commonrailen.. vet ikke hvor mye pepp det blir men de påstår 188. går som ei kule d er værtfall helt sikkert...
arne-vig Skrevet Januar 22, 2007 Forfatter Skrevet Januar 22, 2007 jeg har det...03 150 hk med ekstra boks. koblet den bare rett på commonrailen.. vet ikke hvor mye pepp det blir men de påstår 188. går som ei kule d er værtfall helt sikkert... Hvor mye kostet den, og hvor handlet du hen? Har du manuell eller automat girte bil. Forbruket, hvordan ble det med det? Så det var mye forskjell ja, kjekt.
lierbimmer Skrevet August 9, 2011 Skrevet August 9, 2011 styr unna chipbox få hjernen omprogramert av en som kan det.
Fekzen Skrevet August 9, 2011 Skrevet August 9, 2011 Jag programmerar om hjärne i Sverige. Dvs riktig chiptuning. Jag har gjort många Bmw diesel genom tiderna upp till år 2002. Sedan håller jag på att utveckla 2003 och nyare nu. Går bra att skicka mig PM för mer info kring det och priser. Vad gäller tuning-box så fungerar dem så att de lurar systemet att railtrycket är för lågt så styrsystemet skickar på mycket högre tryck och mer bränsle. Det kan fungera bra ibland men kan också bli stora problem ibland på vissa motorer. Jag har hört båda delar hos folk. Mvh// A.Fekzen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå