Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 277
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Forstår ikke helt hva den motoren skal i den bilen der jeg da men. Bilen er jo så overstyla at den umulig kan kjøres no spesielt med. Må da ha holdt med en 318 motor til å frakte bilen på og av henger ;)

Det her er jo snakk om et versting prosjekt med full pakke!

Hadde jo blitt litt teit om det hadde stått en liten 4`er i den.

Får jo enda mere oppmerksomhet når det kommer puffe lyder fra den å da! Og så ser det jo mye tøffere ut under panseret når en kan se sotviften og mye annet stæsj.

Veldig spektakulert bilbygg og all kred til Geir og Sivert for å bruke så mye penger og tid på noe sånt! :D

Skal bli interessant å få mer info på hvordan det Air-ride settet fungerer på bane.

Stå på! 8)

Skrevet
Forstår ikke helt hva den motoren skal i den bilen der jeg da men. Bilen er jo så overstyla at den umulig kan kjøres no spesielt med. Må da ha holdt med en 318 motor til å frakte bilen på og av henger ;)

Har du noen gang sett en gjennomført showbil?

Ikke mange som nøyer seg med å ha en orginal motor på en slik bil.

Dessuten for alle dere som tror bilen er noe som helst midre kjørbar en andre biler tar fullstendig feil. Bilen er fullt kjørbar og det skal bevises til sommern.

Eneste problem med bilen i forhold til kjøring på offentlig vei, er godkjenningen som biltilsynet bedriver med.

En gjeng med uvitende paragrafryttere som ikke ser seriøst på bilen, men som leter etter paragrafer for å ikke godkjenne div ting på bilen.

Som f.eks. Bremser er for store, recarostoler som er godkjent for bilsport, men ikke til vei (for sikre eller?) og den dummeste av alle, du har ikke lov til å bruke annet en orginale trepunktseler. Noen av idiotreglene tilgjengen der.

Norge manger ett TUV-lignende organ som kan se på bilene objektivt, ikke bare lese i en bok om det er lov!

Uansett.. Er fullstendig uenig i att motoren er malplassert. Har faktisk tenkt oss på bane med bilen, bare for å vise dere "tvilere" at dette er ingen sak å kjøre med.

Skrevet

Blir ihvertfall spennende å se denne bilen på banen :) Er enig i at det helt klart er tøfft når en bil er helt gjennomført både utseendemessig og motormessig, men må ærlig innrømme at jeg aldri hadde trodd denne bilen var bygd for kjøring på vei og bane. Vi vet jo alle hvordan veiene er her til lands :roll:

Skrevet

Sessongen byjne å nærm sæ no så det bli væl pannik arbei et par vækka før første træffe ijæn :roll:

Så da bli det væl lite mat å lite søn å hægg mujti arbei ijæn da, som førre det 2 førrie træffan :shock:

Æ har nå et årsværk men fra før å æ da. arti læll.

Skrevet
haha, godt å se litt skikkelig trødersk, lo godt når jeg leste det inlegget :lol:

Det der er ikke skikkelig trøndersk. Det er innavla bonsk man finner langt laaaaaangt ute i distrikene utenfor Trondheim :wink::lol:

Skrevet
No e du på bærtur ja, dæm i byn snakke sånn søring wana be språk !!

D e vi utom byn som snakke orntli trøndersk. !!!!!

Saijn tja ?? Vest ijt lakke æ biln din rosa 8)

Hæmnskjælen har talt :lol:

Men du fikk du PM jeg sendte til deg her på forumet??

Har du eventuelt en mail adresse du kan sende til meg. ole@bilbyggeriet.no

Vi må legge en plan for M3`en min 8)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...