tmp Skrevet Januar 23, 2007 Skrevet Januar 23, 2007 Nå har jeg klart kunstykke, å låse nøkkelen til bilen min, under panseret. Jeg hadde tatt opp panseret for å ta ut motorvarmeren (-21,5), og la da nøkkelen ifra meg på radiatoren, smelte panseret igjen, uten å låse bilen.. Kommer jeg under panseret eller inn i bilen min på noen måte, uten nøkkel? HASTER!!
E36Cab1 Skrevet Januar 23, 2007 Skrevet Januar 23, 2007 Hehe.......tja........finns vel fleire alternativ. Ringe NAF og få de til å dirke opp bilen. Knuse ei rute og ordne opp sjøl. Ta ut nyrene og sjå om du klarer enten å få tak i vaieren eller manipulere låsene direkte(just a theori). Lykke til
Marius2002 Skrevet Januar 23, 2007 Skrevet Januar 23, 2007 Ring Politiet eller NAF og få de til å dirke opp bilen.
Storkaren Skrevet Januar 23, 2007 Skrevet Januar 23, 2007 sett en kile inn med i overkant av døren, finn en større kile og sett den inn og, sånn at du får et fint mellomrom vær forsiktig med listen... finn noe langt så du kan trykke på sentrallåsknappen dersom du har, og dersom du hadde hatt nøkkelen i tenningen, og hadde hatt sentrallåsknapp på denne, kunne tykket der eller fisket den ut...eventuelt bøy til stangen så den rekker ned til panseråpneren, men det kan vel bli i det vanskeligste laget... dersom det er en gammel bil, kan du ta av listen nede på vinduet, og enten skubbe ned "låsestaget" eller dra det opp, alt etter hvilken type lås. du kan også prøve og lirke opp låsen på panseret, men dette tror jeg du stresse lenge, tror ikke det går på nye biler, men på gamle biler går det vel gjerne... Utstyr: 1 luftpute du kan sette inn i sprekken du får ved hjelp av kilen (men dette er noe de fleste ikke har liggende) fyll denne med luft og sprekken blir større. 2 gummikiler. 1 kraftig ståltråd, bøyelig. 1 stikk vanlig sag, dersom du skal presse ned staget:P
tmp Skrevet Januar 23, 2007 Forfatter Skrevet Januar 23, 2007 Takker for tips, men nå er bilen oppe! La meg under, skrudde vekk plastdeksler, for så stikke armen opp ved radiatoren, og da plukke nøkelen som lå oppe på den:)
ignition Skrevet Januar 23, 2007 Skrevet Januar 23, 2007 Låste inne nøklene selv i går Jeg ringte politiet, de gjør d gratis men ville fordi d var ikke noen på vakt so hadde erfaring! De sa jeg fikk ringe Falcken.. De skulle ha 800kr! Så jeg gikk på brannstasjonen, de hadde stålstrenger til dette formål! Fikk en ferdigbendet småtjukk streng so jeg lurte mellom pakningslisten på ene vinduet, og ned på låseknotten Alle tiders universalnøkkel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå