MartinE39 Skrevet Januar 24, 2007 Skrevet Januar 24, 2007 mhm.. 20 er for stort syns jeg og! 19" er en fin størrelse!"enda" ja! har bestilt nemlig! subber fort med litt vekt baki! men så er det spacere på dem og..20mm! Åh, ja men det blir bra vettu;)
caaatooo Skrevet Januar 27, 2007 Skrevet Januar 27, 2007 Så folket mener at med 275 bredde bak så vil det subbe, evt. at man nesten ikke kan senke bilen noe særlig? Vurderer selv 275/30-19" bak på 9,5x19" felger, så dette temaet er jeg ganske interessert i. Har vurdert valsing, men er usikker på hvor bra dette egentlig blir. Hvor mye tror dere man kan senke med såpass breie bakdekk, uten at man blir plaget med subbing?
antiloop Skrevet Januar 27, 2007 Skrevet Januar 27, 2007 Hvorfor må det være så brede dekk, er det tøft?
spitz Skrevet Januar 27, 2007 Forfatter Skrevet Januar 27, 2007 Så folket mener at med 275 bredde bak så vil det subbe, evt. at man nesten ikke kan senke bilen noe særlig?Vurderer selv 275/30-19" bak på 9,5x19" felger, så dette temaet er jeg ganske interessert i. Har vurdert valsing, men er usikker på hvor bra dette egentlig blir. Hvor mye tror dere man kan senke med såpass breie bakdekk, uten at man blir plaget med subbing? Ifølge en bekjent av meg som har valset MYE var E39 faktisk en svært takknemlig bil å valse. Vurderer fortsatt bredere enn 255, men får prøve meg frem litt og se hva som blir best...
2mMy Skrevet Januar 27, 2007 Skrevet Januar 27, 2007 tror det har mye å si hvilken et du skal ha! mener det er mange som har 295 uten vals bare det er rekti et!
caaatooo Skrevet Januar 27, 2007 Skrevet Januar 27, 2007 Ifølge en bekjent av meg som har valset MYE var E39 faktisk en svært takknemlig bil å valse. Vurderer fortsatt bredere enn 255, men får prøve meg frem litt og se hva som blir best... Har vært i kontakt med Sivert hos Automote, og han sa også at skjermene på E39 var flotte å valse. Men jeg er litt skeptisk med tanke på valsing uten opplakkering (rust, ujevnheter i lakken etter oppvarming, osv.). Har H&R coilovers på min, så den er ganske stiv. Så dersom 275 viser seg å bli litt for bredt, så får man bare heve den på rumpa og satse på fullt racerbil-stuk
caaatooo Skrevet Januar 27, 2007 Skrevet Januar 27, 2007 Hvorfor må det være så brede dekk, er det tøft? Ja, brede dekk er tøft
spitz Skrevet Januar 27, 2007 Forfatter Skrevet Januar 27, 2007 Har vært i kontakt med Sivert hos Automote, og han sa også at skjermene på E39 var flotte å valse. Men jeg er litt skeptisk med tanke på valsing uten opplakkering (rust, ujevnheter i lakken etter oppvarming, osv.). Haha, morsomt - det var faktisk Sivert som nevnte det for meg også
Bimmerlars Skrevet Januar 27, 2007 Skrevet Januar 27, 2007 E39 med 265/35/18 uten noe senk subber med fullt baksete
Ole-Magne Skrevet Januar 27, 2007 Skrevet Januar 27, 2007 E39 med 265/35/18 uten noe senk subber med fullt baksete hmmm... har den dimmen på min bil bak, å kjører med 4 stk i bilen. Full last i bagasjerommet + stor subbkasse å mye bensin. Har aldri subbet med de dekkene jeg har nå. (uoffesielt har jeg kjørt med 7 i bilen, subbet heller ikke da ) + at jeg har senket den 30mm
marius paulsen Skrevet Januar 27, 2007 Skrevet Januar 27, 2007 Hvorfor må det være så brede dekk, er det tøft? ikke alle vil kjøre på sykkelhjul heller da! og ja det er tøft!
marius paulsen Skrevet Januar 27, 2007 Skrevet Januar 27, 2007 E39 med 265/35/18 uten noe senk subber med fullt baksete har prøvd nyfelgene på min bil og med flere 100kg paulsen baki + orginal senk så subber det ikke ! (255-30-20)
Bimmerlars Skrevet Januar 27, 2007 Skrevet Januar 27, 2007 E39 med 265/35/18 uten noe senk subber med fullt baksete hmmm... har den dimmen på min bil bak, å kjører med 4 stk i bilen. Full last i bagasjerommet + stor subbkasse å mye bensin. Har aldri subbet med de dekkene jeg har nå. (uoffesielt har jeg kjørt med 7 i bilen, subbet heller ikke da ) + at jeg har senket den 30mm Kanskje forskjellig innpress på felgene
nbnilsson Skrevet Januar 27, 2007 Skrevet Januar 27, 2007 Så folket mener at med 275 bredde bak så vil det subbe, evt. at man nesten ikke kan senke bilen noe særlig?Vurderer selv 275/30-19" bak på 9,5x19" felger, så dette temaet er jeg ganske interessert i. Har vurdert valsing, men er usikker på hvor bra dette egentlig blir. Hvor mye tror dere man kan senke med såpass breie bakdekk, uten at man blir plaget med subbing? Ingen ting å tenke på kjører med samme oppsett felg/dekk og har senket 50mm rundt.Subber kun når du har MYE bagasje og et par mann i baksetet,og da kun i store humper Dette er da en sedan...
Ole-Magne Skrevet Januar 27, 2007 Skrevet Januar 27, 2007 E39 med 265/35/18 uten noe senk subber med fullt baksete hmmm... har den dimmen på min bil bak, å kjører med 4 stk i bilen. Full last i bagasjerommet + stor subbkasse å mye bensin. Har aldri subbet med de dekkene jeg har nå. (uoffesielt har jeg kjørt med 7 i bilen, subbet heller ikke da ) + at jeg har senket den 30mm Kanskje forskjellig innpress på felgene kansje greit at du skriver innpress på felgene da... så ikke noen tror at vis dem har 265 dekk bak så subber dette... de felgene jeg hadde på var rondell 58 felgene fra GS bildeler. Mener det er ET20 på disse
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå