Øllet Skrevet Januar 24, 2007 Skrevet Januar 24, 2007 sei du det vidar, måtte ta å legge ut en tråd du me;) Må bort til deg jeg nå og låne sparkel til bilen min
Vidello Skrevet Januar 26, 2007 Forfatter Skrevet Januar 26, 2007 sei du det vidar, måtte ta å legge ut en tråd du me;) Må bort til deg jeg nå og låne sparkel til bilen min Hehe, måtte nok det Hehe, ja du fe bere ta turen innom garasjå far ;D E dær sikkert
Lianes Skrevet Februar 1, 2007 Skrevet Februar 1, 2007 Bra prosjekt ditte her du! He no gått i innkjøpt ta e 30 ej også no, litt rust å pjask på na men det skal takast.
Vidello Skrevet Februar 2, 2007 Forfatter Skrevet Februar 2, 2007 Bra prosjekt ditte her du! He no gått i innkjøpt ta e 30 ej også no, litt rust å pjask på na men det skal takast. Hehe, jaa haurde ditta Haurde den såg bra ut me å styr, plans du he me den da? Tenkte å ha me kamera ut til garasja no snart sopass ej fe knipsa litt meir bilde me... oppdatere litt ;D
S. Gunstad Skrevet Februar 2, 2007 Skrevet Februar 2, 2007 Detta blir KONGE. Så jo ikke så aller vaerst ut i utgangspunktet heller
Vidello Skrevet Februar 2, 2007 Forfatter Skrevet Februar 2, 2007 Detta blir KONGE.Så jo ikke så aller vaerst ut i utgangspunktet heller Håper det blir bra Hehe, takk for det far Mange sa den burde forbli slik.. men blir ikkje så extremt mange forandringer Skal beholde den mest mulig ''cleen''
Lianes Skrevet Februar 5, 2007 Skrevet Februar 5, 2007 Nei ej ska no ta rusta so e på na då, nåke der e en del av, rundt hjulbuane å litt sann pjask. So ska han vel få sej litt lakk av samme slage tenkte ej. So fe no enn sjå ka so sjer vidare! der eno veffal en del karosseri arbeid so gjenstår på na då. Mykje so he våre skifta å styr. Ka fongar du he framme ?
popoffE30 Skrevet Oktober 31, 2007 Skrevet Oktober 31, 2007 Så bilen din på tråden til Sindre Sinnsykt pen denna også... M5 motor i E30 er konge! Definitivt drømmen min!
ViBe^ Skrevet November 1, 2007 Skrevet November 1, 2007 Han er desverre ikke så flink med å ta bilder å oppdatere, men bilen er snart tatt all rusta på. Er byttet kanaler, hjulbuer og skjermer ++, så nå gjenstår vell en del sparkling og pussing for så å lakke bilen. Han er på sjøen nå, så skal mase litt når han kjem heim så her kommer en update
Vidello Skrevet Februar 8, 2008 Forfatter Skrevet Februar 8, 2008 Beklager for elendig oppdatering fra min side, men har endelig fått mg digitalkamera så skal få liv i tråden igjen.. hivet ut noen bilder av litt av det som har blitt gjort: va rust innom kanalen å under Skjært ut Sveising Meir Sveising Sliping Sliping Invendig Første kanalen på Looking good
Vidello Skrevet Februar 8, 2008 Forfatter Skrevet Februar 8, 2008 Litt meir bilde Ny innkjøpt felga 8,5 & 10 x17 Deksel Kanal nr 2 på plass
Vidello Skrevet Februar 8, 2008 Forfatter Skrevet Februar 8, 2008 +++ Kompis kom og valsa hjulbuane i arbeid Før valsing Etter
JoCCe Skrevet Februar 11, 2008 Skrevet Februar 11, 2008 Misunner felgene dine! hvor kjøpte du de hen? Ble bra den valsinga di ;D
Vidello Skrevet Februar 18, 2008 Forfatter Skrevet Februar 18, 2008 Misunner felgene dine! hvor kjøpte du de hen? Ble bra den valsinga di ;D Takkfor det Felgene ble kjøpt hoss Styling-Tech.no Ja valsinga ble som forventa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå