Gå til innhold

hvilken m3?

therese
 Share

hvilken m3?  

309 stemmer

1. 1. hvilken m3?

• e30?
      103
    • e36?
      47
    • e46?
      162

Anbefalte innlegg

• Svar 115
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

E-36en er på ingen måte kjedelig. Den har jo noen av de fineste linjene BMW noen gang har laget. Og tenk at designet strekker seg tilbake til 91`.

Det var dette med å være inhabil og derfor partisk da... :lol: ... Nei... nå begynner E36 helt klart å trekke på årene. Problemet er at E30 i likhet med E34 er har et mer klassisk design... der E36 på en måte faller mellom to stoler i relasjon til den klassiske E30 og den mer elegante E46. Mitt tips er at E36 får en renessanse om 4-5 år... og at E30 tilsvarende fader ut som E21 har gjort. Jeg tror at en 100% original E36 M3 GT eller en E36 M3 med S52B32 motor kan være en god investering over noen år. I dag er modeller som E30 M3 og E30 325i ettertraktet, men de skal være originale og godt vedlikeholdte for å gi større beløp. Modellene med mindre motorer eller uoriginale modeller er det ingen som betaler mye for... og det vil naturligvis bli tilsvarende for E36 også.

Fredrik kjører en E46 og synes det er den fineste typen, mens E-36 328 tydeligvis kjører en E36 og syns det er den fineste typen, og Fredrik mener E-36 328 er inhabil og partisk...? Aner vi en liten dobbeltmoral...? :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

man blir jo frakjørt av en golf R32 i E30'n

Nå er det vel bare ca 20 år med utvikling og teknologi mellom disse bilene, så dette synes jeg ikke er så rart. E30M3 går nok fort nok for de fleste vil jeg tro ;) sikkert råååå kjørefølelse i den bilen kontra golfen.

definitivt E30M3

BMW //Msport vet hva de gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E30 M3 er og blir M3 nr.1

Vil til slutt bare sitere en ex-F1 sjåfør, "Jean Alesi" :)

"The BMW E30 M3 is one of most enjoyable best handling road cars i have ever driven, offering astonishing balance due to its 48/52-weight distribution, telepathic in choosing the correct line, with a chassis that is alive and gives the car a personality, which is missing from many of today’s mundane cars." 8)

Lurer på hva Jean Alesi hadde sagt om han hadde fått prøvd e36 m3, og ikke minst e46 m3?! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han hadde drette i buksene sine!

Øhhh, javel.. Du tror vel virkelig ikke at en E46 M3 er mer heftig enn en Formel1 bil?? Alesi håndterer nok med letthet redskap som vi bare kan drømme om.

Forøvrig så er E30 M3 ur-M3`n the real thing. Ingen over, ingen ved siden som en viss president i bmwccn sier så fint :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...