Gjest Skrevet Januar 23, 2007 Share Skrevet Januar 23, 2007 blir det noe banekjøring med "bimmers" til sommern? som det treffet på rudskogen i sept. 06.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Januar 23, 2007 Share Skrevet Januar 23, 2007 Hadde man bare hatt lappen og en registrert bil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Januar 23, 2007 Share Skrevet Januar 23, 2007 Dette lurer jeg på også. Jobbet den kvelden i Sep. 06, så håper jeg har mulighet i år hvis det blir noe . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Januar 23, 2007 Share Skrevet Januar 23, 2007 Tja, dette var jo så og si sikkelig populært forige gang? Gunnar fikk vel inn penger nok til å dekke alt, så får vi samme opp møte blir det vel ikke noe grunn for ikke å ha Jeg stiller helt klart! Iallefall vis det er på rudskogen Får vel dra med 02'en ut på en henger da også, sånn at folk kan ta en nærmere titt på prosjektet Håper dette blir etter Mai, for da har jeg fått kamera utstyret mitt, og da kan jeg ta noen bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Januar 24, 2007 Share Skrevet Januar 24, 2007 Jeg dukker hvertfall opp. Var jo riktig morsomt sist treff og veldig bra oppmøte. Går man ut litt tidligere kan det kanskje komme litt fler. Er alle lørdager og søndager tatt i 2007 tro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Januar 24, 2007 Share Skrevet Januar 24, 2007 Kunne vært morsomt det , men vet ikke om bilen er sprek nok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Januar 24, 2007 Share Skrevet Januar 24, 2007 Sprek nok til hva? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36Cab1 Skrevet Januar 24, 2007 Share Skrevet Januar 24, 2007 Har ikkje helt fått med meg ka dette er,men kunne godt tenkt meg å være med. Rekner med M3'n er ferdig til da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Januar 24, 2007 Share Skrevet Januar 24, 2007 Morro å fått til noe liknende i år også Prøv å spikre datoen ganske tidlig, og evt okkupere banen før andre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Januar 24, 2007 Share Skrevet Januar 24, 2007 Hadde vært artig å fått til et banetreff til i løpet av 2007 Helst så tidlig som mulig slik oddis sier. Kanskje jeg skal dra med E23'en ut på banen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Januar 24, 2007 Share Skrevet Januar 24, 2007 Sprek nok til hva? Nei, si det... Hvor treg er en 318Ci iforhold til en 320Ci? Hva med en E46 318Ci og E36 318is? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Januar 24, 2007 Share Skrevet Januar 24, 2007 På bane kan rett sjåfør i en 318Ci kjøre fra feil sjåfør i en M3. Og uansett... det er ikke snakk om å kjøre løp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Januar 24, 2007 Share Skrevet Januar 24, 2007 På bane kan rett sjåfør i en 318Ci kjøre fra feil sjåfør i en M3. Og uansett... det er ikke snakk om å kjøre løp. Da så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Januar 24, 2007 Share Skrevet Januar 24, 2007 en 318 er nok på rudskogen det! litt daff på langsiden som mange av våres andre biler! men mye svinger på rud, så motor har i grunn liten betydning der! Rud er vel litt slem på fordekk men kommer i år om jeg har muligheten! da helst med egen hjelm og olje på bilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Januar 24, 2007 Share Skrevet Januar 24, 2007 det skulle jo vært på acr! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå