Dr_S Skrevet Februar 16, 2007 Share Skrevet Februar 16, 2007 Banekjøring behøver overhodet ikke gå inn under uaktsom kjøring. Er dessuten strengere sikkerhetskrav på bane enn på veg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BDC Skrevet Februar 16, 2007 Share Skrevet Februar 16, 2007 takk for alle svar. tror ikke det er dumt å forholde seg til Gunnars "Kjør som om du IKKE får penger på forsikringen ..." bedre å ta det litt rolig enn å ende opp med store skader, bank i bordet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Februar 16, 2007 Share Skrevet Februar 16, 2007 takk for alle svar. tror ikke det er dumt å forholde seg til Gunnars "Kjør som om du IKKE får penger på forsikringen ..."bedre å ta det litt rolig enn å ende opp med store skader, bank i bordet. Tull. Gi full gass!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Februar 16, 2007 Share Skrevet Februar 16, 2007 espen der er jeg faktisk 100% enig.. full gass. kjør som bilen og bensin (diesel) er stjålet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Februar 16, 2007 Share Skrevet Februar 16, 2007 Det er jo på banen en må få testet utstyret, og ikke på vei. Så litt hissig kjøring må beregnes. Men, å kjøre over evne er bare tull. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Februar 16, 2007 Share Skrevet Februar 16, 2007 Full gass skal en selvsagt gi! Det viktigste er å holde avstand, da slipper man som regel unna kollisjoner.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aama_Racing Skrevet Februar 17, 2007 Share Skrevet Februar 17, 2007 espen der er jeg faktisk 100% enig.. full gass. kjør som bilen og bensin (diesel) er stjålet. neinei, kjør som hele bilen og dama til eiern er stjålet hørest ut som det blir et meget bra treff håper det blir mange gode bilder og en bra film derfra og er filmen sjikkelig laget så kan d hende det kan utvikle seg til en slags klubb video hvor en kan ta en hundrings pr film eller noe slikt Og Gunnar: må si du virkelig ordner bra til for treffet, ikke mange tror jeg som hadde lagt ut 22store for å håpe på at d kommer mange folk.. håper du går litt i overskudd slik at du får lyst å gjøre slikt flere ganger:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Februar 17, 2007 Share Skrevet Februar 17, 2007 Greia er å kjøre en så treg bil som 318is. Da går det ikke så fort selv om man gir full gass. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Februar 17, 2007 Share Skrevet Februar 17, 2007 neinei, kjør som hele bilen og dama til eiern er stjålet hørest ut som det blir et meget bra treff håper det blir mange gode bilder og en bra film derfra og er filmen sjikkelig laget så kan d hende det kan utvikle seg til en slags klubb video hvor en kan ta en hundrings pr film eller noe slikt Og Gunnar: må si du virkelig ordner bra til for treffet, ikke mange tror jeg som hadde lagt ut 22store for å håpe på at d kommer mange folk.. håper du går litt i overskudd slik at du får lyst å gjøre slikt flere ganger:) Kan ikke gå god for at den første filmen blir bra da. Men har da en forholdsvis god ide om hvordan jeg skal bygge den opp, så jeg mangler stortsett bare masse film derfra. Men det virker jo som ikke skal bli noe problem. Så jeg skal nok få mange DVD'r med råformat og leke meg med kan det virke som.. 22k er nok ikke noe problem å få inn. Kan jo i værste fall bare ta litt mer per bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cmito Skrevet Februar 21, 2007 Share Skrevet Februar 21, 2007 Jeg kommer jeg:) Får gjerne lappen i neste uke:) Har lyst å prøve meg på banen, men er redd for å være i veien for dere andre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Februar 21, 2007 Share Skrevet Februar 21, 2007 Det skal litt til å være i veien for folk! Jeg har kjørt noen få ganger på bane med min motorsvake E30 nå og kan lett konstantere at sjåfør og understell har mye mye mye mye mer å si enn hva slags maskin som sitter bolta under panseret. Jeg vil til og med påstå at en 4 syl er lettere å håndere rundt en bane som Rudskogen der det er temmelig krappe og tighte kombinasjoner. Kommer det en raskere bil og vil forbi så er det bare å blinke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shv Skrevet Februar 21, 2007 Share Skrevet Februar 21, 2007 Viktig å følge med hva som skjer rundt seg om det er en del biler på banen. Bruke speil osv. Gi tydelige tegn på hva man har tenkt å gjøre. Går sikkert bra skal du se! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Februar 21, 2007 Share Skrevet Februar 21, 2007 det skulle jo vært på acr! Enig!!! ACR er konge, men rudskogen er morro det også Gleder meg sykt til M`en er ferdig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Februar 21, 2007 Share Skrevet Februar 21, 2007 Hadde vært morro å slengt seg med på dette iom at jeg ikke var med på forrige treff og ikke har fått prøvd meg på bane før! Bare man har fri så blir det bra =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cmito Skrevet Februar 21, 2007 Share Skrevet Februar 21, 2007 Får satse på jeg får kommet meg opp da:) Så får jeg teste meg litt på banen, hadde vært moro Hvor lang tid tar det derre møtet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå