Gå til innhold

blir det noe banekjøring med "bimmers" til sommern

Gjest
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 192
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

espen der er jeg faktisk 100% enig.. full gass. kjør som bilen og bensin (diesel) er stjålet. ;)

neinei, kjør som hele bilen og dama til eiern er stjålet :twisted: hørest ut som det blir et meget bra treff :D håper det blir mange gode bilder og en bra film derfra :D og er filmen sjikkelig laget så kan d hende det kan utvikle seg til en slags klubb video hvor en kan ta en hundrings pr film eller noe slikt :)

Og Gunnar: må si du virkelig ordner bra til for treffet, ikke mange tror jeg som hadde lagt ut 22store for å håpe på at d kommer mange folk.. håper du går litt i overskudd slik at du får lyst å gjøre slikt flere ganger:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

neinei, kjør som hele bilen og dama til eiern er stjålet :twisted: hørest ut som det blir et meget bra treff :D håper det blir mange gode bilder og en bra film derfra :D og er filmen sjikkelig laget så kan d hende det kan utvikle seg til en slags klubb video hvor en kan ta en hundrings pr film eller noe slikt :)

Og Gunnar: må si du virkelig ordner bra til for treffet, ikke mange tror jeg som hadde lagt ut 22store for å håpe på at d kommer mange folk.. håper du går litt i overskudd slik at du får lyst å gjøre slikt flere ganger:)

Kan ikke gå god for at den første filmen blir bra da. Men har da en forholdsvis god ide om hvordan jeg skal bygge den opp, så jeg mangler stortsett bare masse film derfra. Men det virker jo som ikke skal bli noe problem. Så jeg skal nok få mange DVD'r med råformat og leke meg med kan det virke som.. :D

22k er nok ikke noe problem å få inn. Kan jo i værste fall bare ta litt mer per bil. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal litt til å være i veien for folk! Jeg har kjørt noen få ganger på bane med min motorsvake E30 nå og kan lett konstantere at sjåfør og understell har mye mye mye mye mer å si enn hva slags maskin som sitter bolta under panseret. Jeg vil til og med påstå at en 4 syl er lettere å håndere rundt en bane som Rudskogen der det er temmelig krappe og tighte kombinasjoner.

Kommer det en raskere bil og vil forbi så er det bare å blinke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...