oddis Skrevet Januar 24, 2007 Share Skrevet Januar 24, 2007 Du får lage et der for de litt lenger nord. Nok av dem på bimmers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Januar 24, 2007 Share Skrevet Januar 24, 2007 Du får lage et der for de litt lenger nord. Nok av dem på bimmers har ikke tid til å organisere noe sånt men uansett så er det jo sommertreff x 2 +bmwccn treff i sommer så det blir jo litt kjøring uansett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Januar 24, 2007 Share Skrevet Januar 24, 2007 Det vil tro det ganske sikkert kommer til å bli ett treff i år også. Men i år får vi håpe vi får banen litt før på dagen, så det blir litt fler timer å kjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 25, 2007 Share Skrevet Januar 25, 2007 Jeg kommer garantert! Var jo morro ifjor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ferthux Skrevet Januar 25, 2007 Share Skrevet Januar 25, 2007 Ja! Dette hørtes bra ut=) Jeg er med om datoene passer:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frodem3 Skrevet Januar 27, 2007 Share Skrevet Januar 27, 2007 Jeg synes det var bra i 2006 og kommer garantert i 2007 å. Har solgt m3 men da får jeg kjøre 325Ci SMG. Blir morro det å. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Januar 27, 2007 Share Skrevet Januar 27, 2007 Håper jo det kan bli noe, men ingenting er sikkert enda. Helger er nok vanskelig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Januar 28, 2007 Share Skrevet Januar 28, 2007 Om det blir noe så får folket bare ta seg fri den dagen fra jobb/skole. Om vi hadde hatt banen fra 1200 og utover f.eks. Så kunne vi jo tatt den grillinga etter kjøringa.. (Lover å ta ei eller to pølser da.. hehe) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Februar 3, 2007 Share Skrevet Februar 3, 2007 hadde vært kult om det blei noe.. gjør jo ikke no med kvelder.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattrokiller Skrevet Februar 3, 2007 Share Skrevet Februar 3, 2007 Var veldig bra! Er ellers muligheter gjennom www.Trackday.no, samt www.sportsvogn.no, der har de treff en søndag i måneden på Rudskogen hvis du melder deg inn, koster 200 kr per gang. Har en kompis som har en Camaro fra 70 tallet han har bygget om som er medlem, er der på hvert treff han. Skal melde meg inn selv og bli med når jeg har tid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Februar 3, 2007 Share Skrevet Februar 3, 2007 hadde vært kult om det blei noe.. gjør jo ikke no med kvelder.. Kvelden blir alt for kort.. Får kun 2-3timer å kjøre på banen. Det blir for lite.. Det blir for fort mørkt.. Så er nok en fordel å få banen fra 1200-> eller noe i nærheten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Februar 5, 2007 Share Skrevet Februar 5, 2007 For si det sånn nå da - Hold av fredag 18. mai fra 8 til 16! Dette er en inneklemt dag mellom 17. mai/himmelspretten og helga, så det er en naturlig dag å ta fri for mange. Leia blir denne gang på 22.000,-, mot 10.000,- forrige gang, så jeg håper så mange som mulig får til å stille opp denne dagen. Kontigenten per bil kryper nok kanskje opp mot 500,-, men til gjengjeld blir det mellom 7 og 8 timer kjøring fra tidlig morning, mot 2,5-3 timer sist gang. Derfor tror jeg de fleste skal få kjørt fra seg. Og etter oss skal Sportvognsklubben ha treff, så de som virkelig vil ta det ut på banen kan fortsette der.. Alle lørdager og søndager er booka, og det finnes knapt noe ledig utenom heller. Det meste er tatt av faste arrangementer som går fra år til år. Dessuten koster en søndag 20.000,- og tilbyr kun 5 timers kjøring. Etter endt kjøring håper vi forøvrig å få til cruising til en campingplass (med hytteutleie) ca. 20-30 minutter unna Rudskogen, for videre sosiale aktiviteter der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Februar 5, 2007 Share Skrevet Februar 5, 2007 Se der ja! Jeg kommer garantert, men det blir ikke noe kjøring på meg siden bilen ikke er klar, men jeg hjelper selvsagt til hvis det er behov for det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwrasaren Skrevet Februar 5, 2007 Share Skrevet Februar 5, 2007 Dette hørte jo veldig spennende ut! Er det lov å kjøre med Rallycross bil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Februar 5, 2007 Share Skrevet Februar 5, 2007 bmwrasaren, bilene må som alltid ha skilt, da vegtrafikkloven gjelder også på Rudskogen. Mer info kommer etterhvert - ville bare ut datoen så tidlig som mulig. Raymond, helt supert! Setter stor pris på at du stiller opp igjen! Denne gangen har vi mye bedre tid, så det blir litt mer forhåndsorganisering. Først og fremst trenger vi en del folk. Det være seg flaggvakttjeneste, teknisk og inngang. Ber derfor om at alle som kan tenke seg å hjelpe til gir meg beskjed så fort som mulig, enten på mail eller PM. Deretter vil dere få tilgang på en treff-seksjon av forumet hvor vi tar videre planlegging. Jeg trenger navn, nick, tlf og mail. Er du under 18 er det fint om du kan gi beskjed. Jeg vil tro at de færreste vil kjøre så lenge som vi nå har banen, og at selv de som skal kjøre derfor kan ta en flaggvakttjeneste. Flaggvakttjeneste er forøvrig en flott mulighet til å knipse bra bilder rett ved banen, og ikke minst studere andres sporvalg "up close". Uansett, oppfordringen er herved gitt! Når jeg nå stiller opp med 22.000,- i forskuddsbetaling til Rudskogen håper jeg jammen folk stiller opp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå