Kai-P. Skrevet Januar 24, 2007 Share Skrevet Januar 24, 2007 Funderer på å kjøpe en 318iS, den kommer på ca. 43000 kr etter at avgifter er betalt. Jeg vet den er hvit, men synes den har litt potensiale, hva mener dere? http://www.mobile.de/SIDHBCzAKYC6s.m3Zi ... 237752589& Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Januar 24, 2007 Share Skrevet Januar 24, 2007 At den er hvit er ett stort pluss i mine øyne.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bård Skrevet Januar 24, 2007 Share Skrevet Januar 24, 2007 hvit e36 kan bli pent det:) bare få full m-optikk på den og noen kledelige felger så har du en knall fin bil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Januar 24, 2007 Share Skrevet Januar 24, 2007 Hvit er pluss i mine øyne også, men jeg hadde neppe giddi importert en E36.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenny_ Skrevet Januar 24, 2007 Share Skrevet Januar 24, 2007 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=2 ... c&start=15 Bildene ligger sikkert ett annet sted og. Men hvit bil som er gjordt litt med er utrolig fin. Selv om det betyr vask hver dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Januar 24, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2007 Hva synes dere om prisen da? Det står at en fjær er knekt bak(er egentlig uvesentlig da bilen hadde fått senkesett pronte), og at radiatoren drypper ørlitte grann. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Januar 24, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2007 Hvit er pluss i mine øyne også, men jeg hadde neppe giddi importert en E36.. Hvorfor ikke? Er større utvalg i Tyskland enn i Norge, pluss at man faktisk kan spare noen ører så sant transportutgiftene ikke blir veldig høye. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Januar 24, 2007 Share Skrevet Januar 24, 2007 Hvis du faktisk fortsatt sparer endel er det jo greit, men skulle da tro det var nok E36 her i landet nå..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bård Skrevet Januar 24, 2007 Share Skrevet Januar 24, 2007 skulle du ha planer om å sette inn større motor el mer omfattende ombygginger så er det greit å kjøpe bil som har vært i norge i 10 år hvertfall.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkonw Skrevet Januar 24, 2007 Share Skrevet Januar 24, 2007 Er avgiftene beregnet etter avg. endringene? Forøvrig enig med at import av E36 ser jeg ikke helt vitsen med. kan nok få en tilsvarende her hjemme til samme pris eller mindre. "UND DER KÜHLER TROPFT MINIMAL VOLLFAHRBEREIT" bilen høres, ser sliten ut.. min mening dog. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Januar 24, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2007 Gikk inn på toll.no og beregnet avgiftene der, vet ikke om det er tatt hensyn til økningene der. Kilometerstanden er nok muligens ikke riktig, er enig i at den så litt sliten ut i forhold til den, får ta et søk på de norske sidene også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Germanlook Skrevet Januar 24, 2007 Share Skrevet Januar 24, 2007 Funderer på å kjøpe en 318iS, den kommer på ca. 43000 kr etter at avgifter er betalt. Jeg vet den er hvit, men synes den har litt potensiale, hva mener dere? Drømmer selv om å lakkere Isbilen min hvit... lekkert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HappyHenke Skrevet Januar 24, 2007 Share Skrevet Januar 24, 2007 Henger meg på white-is-tight klubben. Er en av de kuleste fargene til E36 i mine øyne. Hvit med svarte detaljer rundt om, kanskje svarte felger med polert kant.. ahh Er selv på utkikk etter ny bil for tiden, og håper å finne en hvit 320 coupe, men de vokser jo ikke akkurat på trær her i norge.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Januar 24, 2007 Share Skrevet Januar 24, 2007 Fikk selv lyst til og ta inn en mtech 2 fra tyskland. Noen som vet hvor mye frakt koster? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Januar 24, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2007 En "offisiell" sats er vel 3000 kr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå