Stonescream Skrevet Mars 13, 2007 Share Skrevet Mars 13, 2007 Kan hende jeg trenger luftmengdemåler og coiler får en bruk for før eller senere, men veit mer i morra. Hvor holder du til? og hvor langt bilen gått som du har hentet dette i fra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten_N Skrevet Mars 13, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2007 Holder til litt nord for elverum(hedmark). Bilen har gått ca 160000km. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten_N Skrevet Mars 25, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2007 Ligger fortsatt å samler støv på hylla i verkstedet. Ingen som trenger deler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stonescream Skrevet Mars 25, 2007 Share Skrevet Mars 25, 2007 Har såklart så voldsomt mye å gjøre på jobben nå at jeg ikke har fått skrudd sammen igjen bilen så veit ikke om jeg fortsatt kan trenge en slik sak. (lmm altså) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten_N Skrevet Mars 25, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2007 Ok, ingen andre som trenger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten_N Skrevet April 2, 2007 Forfatter Share Skrevet April 2, 2007 Førstemann med 1200,- får alt sammen. Eller så blir det kastet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raver^ Skrevet April 4, 2007 Share Skrevet April 4, 2007 Er det solgt?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten_N Skrevet April 5, 2007 Forfatter Share Skrevet April 5, 2007 ikke solgt nei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raver^ Skrevet April 5, 2007 Share Skrevet April 5, 2007 Har noen deler til bmw M50 motorer jeg ikke har bruk for.Luftmengdemåler, Innsug med dyser(fra 320) og fuelrail, og 5 stk coiler. Alle delene passer M50 motorer fra b20-b28. Ønsker gjerne ett bud på alle delene samlet. Er lmm og dysene like som på M50B25 motoren?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten_N Skrevet April 5, 2007 Forfatter Share Skrevet April 5, 2007 Dysen er ikke like, usikker på lmm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Waldez Skrevet April 5, 2007 Share Skrevet April 5, 2007 Litt nord for Elverum? Mot Rena eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet April 5, 2007 Share Skrevet April 5, 2007 er innsuget samme som på m50b25? Er ikke det samme innsuget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
panasync Skrevet April 6, 2007 Share Skrevet April 6, 2007 Kan du sjekke nr på lmm? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten_N Skrevet April 6, 2007 Forfatter Share Skrevet April 6, 2007 Litt nord for Elverum? Mot Rena eller? Mellom rena og trysil. skal sjekke nr. på lmm i morra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå