Stephan.s Skrevet Februar 17, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2007 Jupp, da var kassemål og tegning til basskassa klar. Regner med å bruke 19-22mm MDF til bygging. Mål på tegninger er det som er regnet ut. Kassa står da tettpakka rundt skiposehullet. Blir 27.93L lukket. Slenger ut et bilde og gjør med det samme om tråden til min lydprosjekttråd Kommentarer er hjertelig velkomne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet Februar 18, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2007 Hvor vil du annbefalt å montere tweeterene Nautiluz? Rett bak speilet i døra eller i dashbordet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet Februar 18, 2007 Share Skrevet Februar 18, 2007 Hvor vil du annbefalt å montere tweeterene Nautiluz? Rett bak speilet i døra eller i dashbordet? A-stolpen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet Mars 8, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2007 Nå dytter jeg denne opp enda en gang med et nytt spm Da har jeg gitt opp MDF, grunnet ingen som har, og de som har er overpriset, og jeg trenger ikke en hel plate. Gamlefar har 22mm spon liggende som jeg tenkte å bygge av i stedet. Enkelt og greit; blir det bra? Er tross alt ikke snakk om kasse på mer enn 26liter, så blir vel ikke så merkbar forskjell? Takker for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet Mars 9, 2007 Share Skrevet Mars 9, 2007 Nå dytter jeg denne opp enda en gang med et nytt spm Da har jeg gitt opp MDF, grunnet ingen som har, og de som har er overpriset, og jeg trenger ikke en hel plate. Gamlefar har 22mm spon liggende som jeg tenkte å bygge av i stedet. Enkelt og greit; blir det bra? Er tross alt ikke snakk om kasse på mer enn 26liter, så blir vel ikke så merkbar forskjell? Takker for svar selv bruker jeg MDF, men sponplate funker helt greit, å med så liten kasse er jo ikke spon noe problem uanz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet Mars 9, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2007 Ønsket først og fremst å bruke det jeg og, like greit å gjøre det skikkelig når jeg først begynner Men var vanskelig å få tak i her i området, og stive priser. Prøver meg da nok med spon først, og er det ubrukelig lager jeg en til i mdf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet Mars 9, 2007 Share Skrevet Mars 9, 2007 Ønsket først og fremst å bruke det jeg og, like greit å gjøre det skikkelig når jeg først begynner Men var vanskelig å få tak i her i området, og stive priser. Prøver meg da nok med spon først, og er det ubrukelig lager jeg en til i mdf jeg kjøpte mdf plate i fjor, mener den var på 240*120 eller noe, betalte 330kr, er nå vel grei pris d du kommer ikke til å høre forskjell på spon å mdf, ikke i den lille kassa dær iværtfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå