kimbru Skrevet Januar 25, 2007 Share Skrevet Januar 25, 2007 Hei! Skal bygge basskasse i min nye e34 sedan Subelementet er RF POWER STAGE 2. Anbefalt kassevolum er 65liter Bassreflex Er dum som et brød når det gjelder mål og regning... vet det finnes programmer og alt dette... men så skal kassen passe oppi også Er det noen som kan hjelpe meg å sette opp målene, må også passe baki e34... Håper noen orker å hjelpe meg med dette.. sliter litt der.. Mvh Kim Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Januar 25, 2007 Share Skrevet Januar 25, 2007 hvis du går ut i bilen og måler opp maksimal høyde og bredde. Samt at du oppgit hvilken tykkelse du skal ha på platene du skal bruke. selv om jeg regner med det blir 22mm? så skal jeg regne ut det for deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimbru Skrevet Januar 25, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2007 takk=) så hyggelig Skal gjøre dette etter jobb så poster jeg målene Er litt usikker på hvor jeg bør ta målene for å sørge for at den går inn igjennom åpningen... lengde og bredde er jo ingen problem.. tenker mer på vinkelen man har når man skal få sittet inn kassen... TAKK TAKK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Januar 25, 2007 Share Skrevet Januar 25, 2007 skal du ha den helt inntil veggen? firkanta kasser fungerer som regel best. forresten. så har jeg mål på ei kasse hemme. som jeg drivi litt med. jeg kan heller sende deg den. hvis du vil prøve. den fungerer som hånd i hanske. men, den er ikke slik standard firkanta kasse. der er baffelveggen vinklet inn mot skiposehullet. med dobble baffelvegger. og der er jo også måla forresten. så da går det bra. jeg kan sende deg noen forslag på det jeg. må bare komme meg hjem først. send meg mail eller msn-adr på PM eller legg meg til-> teck_84@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Januar 25, 2007 Share Skrevet Januar 25, 2007 jo forresten. er det ett eller to elementer du har? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Januar 25, 2007 Share Skrevet Januar 25, 2007 firkanta kasser fungerer som regel best. Woffor funker det best? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimbru Skrevet Januar 25, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2007 nei det vet jeg ikke men blir iallefall det som er mest aktuelt for meg å bygge.. er ikke særlig flink på den delen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Januar 25, 2007 Share Skrevet Januar 25, 2007 rekker det ikke nå. må reise og spille gitar plutselig. så jeg gjør ordner det ikveld.. send meg mail adr di på pm da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arnefles Skrevet Januar 27, 2007 Share Skrevet Januar 27, 2007 Bare tull at firkantet kasse fungerer best,det er ingen regel... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderslien Skrevet Januar 27, 2007 Share Skrevet Januar 27, 2007 Jeg har laget en 45L basskasse i min E34. Jeg lagde den skrå på begge sider, så den går jevnt med veggen der (veggen mot baksetene er jo i vinkel). Her er den: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå