M6 Bjørn Skrevet Januar 26, 2007 Share Skrevet Januar 26, 2007 ThomasM Har du en importbil? I så fall har den kanskje ikke termostat beregnet for nordiske forhold... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasM Skrevet Januar 26, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2007 ThomasMHar du en importbil? I så fall har den kanskje ikke termostat beregnet for nordiske forhold... ja, import bil så ikke noe og få gjort med det ? kom bare vann ut av den skruen når jeg gjorde det.. så sikkert fint lite luft der hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tam Skrevet Januar 26, 2007 Share Skrevet Januar 26, 2007 Blir motoren din varm ved kjøring da? Min var iskald og motoren ble ikke ordentlig varm. Byttet termostat og alt ble ok. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet Januar 27, 2007 Share Skrevet Januar 27, 2007 ThomasMHar du en importbil? I så fall har den kanskje ikke termostat beregnet for nordiske forhold... ja, import bil så ikke noe og få gjort med det ? kom bare vann ut av den skruen når jeg gjorde det.. så sikkert fint lite luft der hehe Jo bare og bytte termostat det,de "nordiske" termostatene åpner gjerne en 3-4 grader senere og det utgjør en viss forskjell i varmeapparatet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet Januar 27, 2007 Share Skrevet Januar 27, 2007 Nå skal det sies at varmeapperatene på E36 ikke akkurat er de råeste på markedet. De varmer generelt dårlig synes jeg . De nye BMW´ene blir veldig mye varmere og på en brøkdel av tiden. Selv min E91 som er diesel blir varm i løpet av noen få minutter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-=BMW-318i=- Skrevet Januar 27, 2007 Share Skrevet Januar 27, 2007 Har samme problem med min E36. Er det vanseklig å bytte termostat på M40? å hvor sitter den egetnlig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ronny M Skrevet Januar 27, 2007 Share Skrevet Januar 27, 2007 Har samme problem med min E36. Er det vanseklig å bytte termostat på M40? å hvor sitter den egetnlig? Enkleste sak i verden faktisk. Tre skruer for å få av termostathuset som sitter foran på toppen. ETK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå