elvegard Skrevet Januar 29, 2007 Share Skrevet Januar 29, 2007 Herer et bilde fra biln min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vildrin Skrevet Januar 29, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2007 sinnsykt kult da. har løst på armlene nå. synes du det var værd pengene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Januar 29, 2007 Share Skrevet Januar 29, 2007 Hvor finner jeg koed sin? Her . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skimmy Skrevet Januar 29, 2007 Share Skrevet Januar 29, 2007 slik ser mitt ut. ser bedre ut i bilen. men har ikke den fremste der:P bare ett prøve prosjekt:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vildrin Skrevet Januar 30, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2007 var mange som bygger armlene hær skal se om jeg også skal lage. men synes det er lite fester til å holde armlene stødig i e30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skimmy Skrevet Januar 30, 2007 Share Skrevet Januar 30, 2007 jeg brukte en 2toms6 trur eg. skar ut til passe lengde og sånt. så har eg en helgsel bake. sånn at eg kan fløtt d opp å ned. også er det perfekt for å ha albuen på og holde i girstanga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå