Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

ÅÅÅ fydda!!!!! den gikk litt ja! fin lyd i den 5'eren til audi... Når den putrer og går

• Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Er det quattro det der forresten?? Tenker på den Audien i trådstarter videoen.

Ser på den på nytt, synes forhjul og bahjul går i utakt, hva sier dere?? Har ikke noe erfaring med å drifte med forhjustrekkere, men er det muilig å drifte sånn ved å kun å justere med håndbrekket??

det går ikke nei, . det er en s4 eller s6 det der. kun levert med 4x4,noen av de er også levert med 100% sperre funksjon(bak) som kan slåes på med en knapp inne i bilen. skal ikke fugere over 30-50 kmt,men man kan koble om litt slik at den fungerer når du selv ønsker det.

"Quattrokiller"??? og du tror dette er framhjulsskrekk..... :roll:

HEHE!! Bare å klippe den blå/hvite kabelen inn på styreboxen til 4WD'n, så blir det 100% sperre bak, UANSETT hastighet.... :twisted:

Endelig kommet snø her på sørlandet også, slik at jeg kan få brukt quattro'n slik den skal.... Er BMW-mann fullt ut, men kjøpte S4'n P.G.A. 4wd drifting og turbo motor, måtte bare prøve det.. :whoa:

Men ingen bil er så gjennomført som BMW... :bmw:

Skrevet

HEHE!! Bare å klippe den blå/hvite kabelen inn på styreboxen til 4WD'n, så blir det 100% sperre bak, UANSETT hastighet.... :twisted:

Ok, skjønner at det var dumt! :oops: hehe

Men får bare ikke til å holde hastigheten nede som den Audien hvis det ikke er blank is liksom, men er vel bare å trene helt til jeg totalvraker bilen.

Men kan man sperre tilsvarende på Xi-en, har du peiling på det?? Kunne vært fint å laget en av-på bryter.

Skrevet

Ok, skjønner at det var dumt! :oops: hehe

Men får bare ikke til å holde hastigheten nede som den Audien hvis det ikke er blank is liksom, men er vel bare å trene helt til jeg totalvraker bilen.

Men kan man sperre tilsvarende på Xi-en, har du peiling på det?? Kunne vært fint å laget en av-på bryter.

hehe tenkte på det samme selv :lol hadde vært genialt, burde gå da

Skrevet

Til quattrokiller... :(

Nei blir for VELDIG mye fart ut av det, men det hjelper faktisk å trø gassen helt i bånn, istedenfor halvveis.... Men det er jo dette med satsing/totalvrak problematikken.... :?

Ser at han er SALIG nærme fortauskanten den ene gangen der, men igår var jeg enda nærmere... (Les:Kantstein gjemt i snøen + 4 hjulssladd = ødelagt felg 8-[ )

Vet ikke helt hvordan det er med X'n din, har bare kjørt e30 IX, og der kan du ikke låse bakakselen 100%..... Er ett fenomen på tidlige audi S - modeller, der det er en knapp mellom setene som er merket med "DIFF", og denne gjør skikkelig susen..... Vil nok tro at denne galningen på filmen må ha brukt "morro" knappen...

PS : JA, jeg vet... BMW er bedre biler :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...