Gå til innhold

Månedens bil februar 2007

Gunnar
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 103
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Sinnsykt pen bil det der. :)

Er jo en strøken M3 på Finn.no.. men det koster!

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=8786483&sid=12a2jI4N89224094&pos=22&tot=27

Min drømmebil. :love:

Gul utgår med høye kneløft!

Skal være blå,knallrød, sort eller sølv..

Pfft.. !

Estoril/Avusblå, Hellrot, Cosmos Schwarz eller Artic Silver ja.. sinnsykt fine farger det og! .. så en veldig strøken Estorilblå M3 med under 100 tusen på telleren bli solgt for ikke så lenge siden. Gikk vel for 280 eller noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så en veldig strøken Estorilblå M3 med under 100 tusen på telleren bli solgt for ikke så lenge siden. Gikk vel for 280 eller noe.

Gamlebilen min det.. :wink:

Gul utgår med høye kneløft!

Gult er kult! :wink: Blir aldri enig med meg selv om jeg syntest dakargul er fint eller ei.. :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Gratulerer med månedens bil... absolut en fin bil... :D ... Er det Mercedes-Benz bokstaver du har brukt for å skrive "Kompressor" ?... :?

Er nok ikkje første gangen det har komme MB-bokstavar på BMW...mAZE har også gjort det ;)

0601_18.jpg

Les på side 6 du :)

Ang. Mercedes bokstavene bak, jeg så ingen som reagerte da maze hadde dette på sin 2.8 Compact ;)

Å jo da.. Tok det forøvrig av å jeg.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen ble solgt igår ja. Overlevert til en lykkelig eier.. Jeg var ikke helt happy når jeg leverte den igår.. Første skikkelige tur siden november. Jeg leter etter bil nå ja, men tror det blir vanskelig å finne en like god erstatter..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...