HappyHenke Skrevet Mars 1, 2007 Share Skrevet Mars 1, 2007 Sinnsykt pen bil det der. Er jo en strøken M3 på Finn.no.. men det koster! http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=8786483&sid=12a2jI4N89224094&pos=22&tot=27 Min drømmebil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Mars 1, 2007 Share Skrevet Mars 1, 2007 Hvorfor i all verden skal du selge den ?? tror jeg du vill angre bigtime på men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Mars 2, 2007 Share Skrevet Mars 2, 2007 Sinnsykt pen bil det der. Er jo en strøken M3 på Finn.no.. men det koster! http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=8786483&sid=12a2jI4N89224094&pos=22&tot=27 Min drømmebil. Gul utgår med høye kneløft! Skal være blå,knallrød, sort eller sølv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HappyHenke Skrevet Mars 2, 2007 Share Skrevet Mars 2, 2007 Sinnsykt pen bil det der. Er jo en strøken M3 på Finn.no.. men det koster! http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=8786483&sid=12a2jI4N89224094&pos=22&tot=27 Min drømmebil. Gul utgår med høye kneløft! Skal være blå,knallrød, sort eller sølv.. Pfft.. ! Estoril/Avusblå, Hellrot, Cosmos Schwarz eller Artic Silver ja.. sinnsykt fine farger det og! .. så en veldig strøken Estorilblå M3 med under 100 tusen på telleren bli solgt for ikke så lenge siden. Gikk vel for 280 eller noe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mars 2, 2007 Share Skrevet Mars 2, 2007 så en veldig strøken Estorilblå M3 med under 100 tusen på telleren bli solgt for ikke så lenge siden. Gikk vel for 280 eller noe. Gamlebilen min det.. Gul utgår med høye kneløft! Gult er kult! Blir aldri enig med meg selv om jeg syntest dakargul er fint eller ei.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mars 2, 2007 Share Skrevet Mars 2, 2007 Dakargult er tøft! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Mars 11, 2007 Share Skrevet Mars 11, 2007 Ny måned? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet Mars 14, 2007 Share Skrevet Mars 14, 2007 Gratulerer med månedens bil... absolut en fin bil... ... Er det Mercedes-Benz bokstaver du har brukt for å skrive "Kompressor" ?... Er nok ikkje første gangen det har komme MB-bokstavar på BMW...mAZE har også gjort det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mars 14, 2007 Share Skrevet Mars 14, 2007 Gratulerer med månedens bil... absolut en fin bil... ... Er det Mercedes-Benz bokstaver du har brukt for å skrive "Kompressor" ?... Er nok ikkje første gangen det har komme MB-bokstavar på BMW...mAZE har også gjort det Les på side 6 du Ang. Mercedes bokstavene bak, jeg så ingen som reagerte da maze hadde dette på sin 2.8 Compact Å jo da.. Tok det forøvrig av å jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mars 14, 2007 Share Skrevet Mars 14, 2007 Idag ble vel også Z3'n levert ny eier.... Lykke til med biljakta, Bjørn =) Gleder meg til å se hva du ender opp på.. Jeg synes jeg lukter ///M Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Mars 14, 2007 Share Skrevet Mars 14, 2007 Nå er vel denne bilen solgt. Blir M3 i Bjørns gård nå tenker jeg. Nesten så jeg får lyst på selv når jeg ser 3.0 koster 200 ca Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Mars 15, 2007 Share Skrevet Mars 15, 2007 Bilen ble solgt igår ja. Overlevert til en lykkelig eier.. Jeg var ikke helt happy når jeg leverte den igår.. Første skikkelige tur siden november. Jeg leter etter bil nå ja, men tror det blir vanskelig å finne en like god erstatter.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Mars 15, 2007 Share Skrevet Mars 15, 2007 Snart kommer angeren snikandes vell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Mars 15, 2007 Share Skrevet Mars 15, 2007 Den har jeg hatt helt siden jeg la den ut for salg..heh.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Mars 15, 2007 Share Skrevet Mars 15, 2007 hvorfor egentlig selge den i det hele tatt ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå