Mons1 Skrevet Januar 26, 2007 Share Skrevet Januar 26, 2007 Heisann! Jeg ønsker å kjøpe en god service/repair manual til E34 1989-1995 Bentley har en og jeg vet om noe som heter Hayes! Hvor kan man få kjøpe dette her i Norge, eller må jeg bestille det fra utlandet? -- mvh Ronny Simonsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stonescream Skrevet Januar 26, 2007 Share Skrevet Januar 26, 2007 du finner den Bentley manualen som pdf på Internet så trenger du ikke å ha selve boka er det nok bare å laste ned. Amazon har den nok i bokform om du heller vil ha den i real life. Synest den Bentley boka er veldig god. viser det meste og hvilke verktøy en bør ha osv. Link til boka på amazon. Kan hende du finner den i Norge også, men jeg har ikke sett etter. http://www.amazon.com/BMW-E34-Service-M ... automotive Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Sunde Skrevet Januar 26, 2007 Share Skrevet Januar 26, 2007 Her har du Bentley manualen i PDF. Vil nok anbefale deg å kjøpe den i papirformat, men kan vere grei å ha på dataen også. Har også liggende Haynes for E30, E28 og E34, men denne går ikke til 95 så den har nok ikke med de nyeste motorene. Haynes bøker får en kjøpt på de fleste bilrekvisita forretninger som: Biltema, Torshov, Bilxtra osv.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Januar 27, 2007 Share Skrevet Januar 27, 2007 Vil absolutt anbefalle deg Bentley boka. Har hatt den i tre år nå, og bruker den stort sett hver gang jeg skrur på bilen. Lett og lese, bra bilder og inneholder det meste av informasjon du trenger å vite om E34. Jeg kjøpte min bok i England. Fant en bestillingskupong i Total BMW . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå