superpoint Skrevet Januar 26, 2007 Skrevet Januar 26, 2007 Hei. Jeg lurer på om det går ann å se på vanlig dvd film ved å sette en dvd plate der navigasjons dvd'en sitter? kan det gjør noe skadet eventuelt?
caaatooo Skrevet Januar 26, 2007 Skrevet Januar 26, 2007 Mine foreldre har en E60 med Navi Professional. De fikk beskjed om IKKE å sette inn vanlige DVD-plater i denne spilleren, fordi de visstnok var en anelse tykkere enn kartplata. Dersom den satte seg fast, kunne spilleren bli skadet.
superpoint Skrevet Januar 26, 2007 Forfatter Skrevet Januar 26, 2007 Okey. Pappa har en E90, de sa at det kunne være skadelig for systemet når vi kjøpte den. Men jeg har så lyst til å prøve, men er kanskje ikke så lurt
TommyL Skrevet Januar 26, 2007 Skrevet Januar 26, 2007 Dette er bare svada fra ende til annen. Flere jeg vet om som bruker brente DVD plater i navi både til E60 og E90. For ikke å snakke om E46/E39. Makan til hva disse bilselgerne får seg til å si...at BMW skulle ha en helt egen størrelse på platene sine lol. Er nok bare noe de sier for å prøve å unngå piratkopiering. Angående DVD film, så vil ikke dette virke. MVH TommyL
mortena Skrevet Januar 26, 2007 Skrevet Januar 26, 2007 Dette er bare svada fra ende til annen.Flere jeg vet om som bruker brente DVD plater i navi både til E60 og E90. Makan til hva disse bilselgerne får seg til å si...at BMW skulle ha en helt egen størrelse på platene sine lol. Er nok bare noe de sier for å prøve å unngå piratkopiering. Angående DVD film, så vil ikke dette virke. MVH TommyL Hehe... Så sant som det er sagt! Har dette systemet selv, og kan bekrefte dette.
Jan e34 Skrevet Januar 26, 2007 Skrevet Januar 26, 2007 Brente CD og DVD plater kan være tykkere, og i hvert fall på eldre enheter kan disse platene sette seg fast. Vet ikke hvordan det er med de nyeste.
TommyL Skrevet Januar 26, 2007 Skrevet Januar 26, 2007 Kunne jo tenkes at tykkelsen på etiketten kan variere da....men ikke med mer enn noen tidels millimeter. Har ikke lest eller hørt om noen som har hatt dette problemet, på MKIII og MKIV navi samt I-drive biler vet jeg med sikkerhet at det ikke er noe vanlig problem. Angående eldre navi skal jeg ikke påstå noe. MVH TommyL
Jaro Skrevet Januar 27, 2007 Skrevet Januar 27, 2007 Dette er bare svada fra ende til annen.Flere jeg vet om som bruker brente DVD plater i navi både til E60 og E90. For ikke å snakke om E46/E39. Makan til hva disse bilselgerne får seg til å si...at BMW skulle ha en helt egen størrelse på platene sine lol. Er nok bare noe de sier for å prøve å unngå piratkopiering. Angående DVD film, så vil ikke dette virke. MVH TommyL Kan bekrefte dette jeg og. Har brukt brent navicd på MKIII og brent navidvd på MKIV. Det samme gjelder når jeg har oppgradert programvaren.... På Ebay selges rimelige dvd-spillere som kan kobles via TV-modulen om du ønsker å se film. MVH Jarle
Quattrokiller Skrevet Januar 27, 2007 Skrevet Januar 27, 2007 Hvor er det greit å hente programvare for navi? Piratesbay?? Skal selvfølgelig ikke laste ned... bare se på siden.
Saltkjelen Skrevet Januar 27, 2007 Skrevet Januar 27, 2007 Det er tull... Jeg har prøvd en DVD film i min, men desverre spiller den ikke av DVD filmer. Hvis du ønsker å spille av DVD kan du montere en DVD spiller i hanskerommet og koble den opp mot iDriven. Da har du muligheten til å se DVD...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå