Gå til innhold

E36 Cab 94/97:Ombygging til M3 *NYE BILDER/FERDIG LAKKERT!*

Anbefalte innlegg

Skrevet
Begynner å bli på tide med en lakkerring nå:)

Skulle egentlig hatt valsa buene mine jeg også, men skal bytte forskjermer og lakke til sommeren så får vel vente til da.

I know....ser ut til at bilen ikkje blir klar før i juni en gang ettersom valsing og lakk skjer så seint desverre....... :roll:

Shait!!

Har returnert FK drittlyktene eg kjøpte på Autoshineshop(anbefales ikkje!!) pga mykje tull og bullshit.

Bestilt meg nye Hella lykter+blink istedet fra Koed:

hella1gt8.png

blinkek0.png

• Svar 156
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Sant, men blir nok fornøyd når du får lakk på, digg å montere de siste delene før du skal ut å cruise..

Og kommer det i tillegg blå himmel og bra temp blir det jo berre lekkert!! :wink:

Skal prøve å få filma bilen+ litt køyring,har kjøpt meg Pinnacle Studios program så eg kan prøve å få lagd en tøff en :wink:

I'll keep u posted!

• 3 weeks later...
  • 3 weeks later...
Skrevet
Hei du :) kor du har hørt på lakkpriser ? veit om en del lakkerer i området vist du var i tvil :)

Heisann! Har hørt på Eilers,Toyota,Bilskadesenteret osv osv rundt om i Førde,de skulle ha 30K + ekstra for fangere,speil etc. ,rundt 3500,- ekstra for dette. Men har fått ordna en veldig bra pris hos en lokal en,kun 15min unna :D

And guess what: IDAG KL 1730 SKAL BILEN LEVERES PÅ LAKK!!!!!!!!!!!!!!!

E N D E L I G!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D:D:D:D:D:D:D:D:beer:

No skal eg opp og ta av lykter,frontfanger og deretter levere han alle løsdelane+bilen!! YEEEESSS!!!!!!!!!! Tar ca 1 uke så skal eg legge inn bilder av resultatet!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Gleder meg sinnsjukt til å få den igjen og montere på igjen alt av lakkerte deler ja :D Han snakka om ca 1 uke med arbeid&lakkering(pluss minus) så kansje engang i neste veke er den ferdig lakkert :D

Skal legge ut bilder fortløpende da ja :D:D:D

Skrevet

Blir spennende å se resultatet når bilen er montert. Skal lakke min e36 coupe i sommer, så skal den få 3,2l hjerte til våren igjen tenker jeg. Men har mest lyst å sette igang med engang når jeg ser prosjektet her. Stå på:)

Skrevet
aha, fett :) bil og dekksenter har fått ny lakkboks og lakkereren veit sikkert du kem er, du burde hørt på pris der :)

Jepp,han kjenner eg godt. Snakka med han såvidt om lakkering tidligere,men så fikk han plutselig tid likevel han første så da ble det han. Han har et veldig godt rykte på seg og holder til 15 min unna der bilen min stod så da vart det han :wink:

Men trur eg hadde fått en nokså lik pris der også :wink:

Skrevet
Blir spennende å se resultatet når bilen er montert. Skal lakke min e36 coupe i sommer, så skal den få 3,2l hjerte til våren igjen tenker jeg. Men har mest lyst å sette igang med engang når jeg ser prosjektet her. Stå på:)

Jepp,gleder meg!! Ka farge du har tenkt å ha da? Eg tok Cosmos Svart ettersom eg slipper å lakkere inni motorrom,bag.rom osv osv(pris vettu...)

I know,mangen tenker "kjeedelig vanlig den fargen der..."

Men men :wink:

Så du skal bygge om ja? Det høres bra ut,da må du lage tråd :D

Skrevet

No skjer da ting :D Henta front&bakfanger,speil,grill og noken lister heim frå lakkering idag!

Og viss alt går etter planen får eg bilen igjen på torsdag!!! Wohooo!! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...