E36Cab1 Skrevet Februar 1, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2007 Da eg hadde tenkt å bruke tre-interiøret som stod i M3'n,vart dette sjølsagt montert ilag med resten av innredningen. Kom seinare på andre tanker og kjøpte meg carbon-interiør,og måtte derfor sjølsagt ut igjen med det orginale Er litt ekstra plukk når en har armlene i tillegg,men overkommeligt. Satte derfor igang ikveld med å demontere det gamle og inn med det nye. Først av med girmansjett og girkule(satt som %¤/¤#¤&¤). Girkula var jo sjølsagt limt fast,hadde ikkje løsna den før ettersom eg skifta heile girspaken over. Fikk den tilslutt av og klar til å løsne girkonsoll og håndbrems-konsollen. Vindusbrytere,nødblink og brytere for kalesjen,varmeseter og alarmblink trykkes rett opp og ut. Deretter løfta eg opp og ut panelet foran giren og køyrecomputeren. Deretter er det 6 skruer som må ut før girkonsollen er laus. Litt kronglete å komme til,spesielt den oppe til venstre. Lønner seg å løsne plata under rattet og sideplata som går langsmed under girkonsollen. Da får du dratt fram skruefestet slik at du kommer til med skrujern Og vips,så er girkonsollen ute! Så i korte trekk,monteres den nye carbon girkonsollen i motsatt rekkefølge. Slik ble resultatet: Så var det pyntelista over hanskerommet sin tur! Først vippa eg opp airbag dekselet for å komme bakom lista og få benda den litt ut slik at eg fikk løsna den heilt. And then, montering av ny carbon list der det før var ei tre-list Resultatet: Før: Etter: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36Cab1 Skrevet Februar 1, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2007 Som lovt tidligere skulle eg få tatt et bilde av felgene eg kjøpte,slik at en kan bedre sjå korleis dei ser ut. Skal kun bruke 2 av de foran,ettersom eg har 10" bak. Desse er 8.5". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glomsaker ///M h5ehQz7k Skrevet Februar 1, 2007 Share Skrevet Februar 1, 2007 Den vingen tror jeg kan bli kult på cab. Ble veldig bra med Carbon - intriøret vil også ha sånn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36Cab1 Skrevet Februar 1, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2007 Jepp,syns det vart et tøffere look innvendigt nå med dette interiøret. Håndbrems-spaken og askebegrene foran/bak er også i tre,desse skal også byttes ut. Har ikkje fått demontert håndbremshåndtaket enda,er dette limt også eller?? Noen som veit? Har tenkt å legge ut tre-interiøret for salg seinere tror eg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jani Skrevet Februar 2, 2007 Share Skrevet Februar 2, 2007 blir bra detta:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fugl Skrevet Februar 2, 2007 Share Skrevet Februar 2, 2007 veldi bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rel0ad Skrevet Februar 2, 2007 Share Skrevet Februar 2, 2007 nesten like felger som meg det, blir en bra bil dette:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36Cab1 Skrevet Februar 5, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2007 Ja håper på det,skulle berre hatt en 2-søyler så hadde det meste vært enklere Går på fri til fredag så da skal det arbeides Håper eg har fått mansjetter og girkule til da,ellers blir det montering av nye dekk foran,ta av bakfanger,heve bilen,tilpasse oljekjøler for flytting til front osv osv... Solgt bilen din forresten Pearl? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rel0ad Skrevet Februar 5, 2007 Share Skrevet Februar 5, 2007 Jepp, den drar i dag, så nå blir det e30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36Cab1 Skrevet Februar 5, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2007 Congrats me E30 da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36Cab1 Skrevet Februar 5, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2007 Bestilte litt meir snacks idag Lure på å legge inn bud på denne også: Blir nok endel ekstra monteringsarbeid framover ja..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn H Skrevet Februar 5, 2007 Share Skrevet Februar 5, 2007 Dette blir bra! Måtte le litt av den autobahn episoden din med politiet Gleder meg til å se det ferdige resultatet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36Cab1 Skrevet Februar 5, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2007 Dette blir bra! Måtte le litt av den autobahn episoden din med politiet Gleder meg til å se det ferdige resultatet! Blir artigt å sjå korleis dette blir sjåandes ut tilslutt,mangler kun våren no snart! Morsomt å tenke tebakers på den episoden,men mens det foregikk var det like før eg trengte Pampers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn H Skrevet Februar 5, 2007 Share Skrevet Februar 5, 2007 Hehe, ja vil tro det var litt skummelt der en stund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glomsaker ///M h5ehQz7k Skrevet Februar 5, 2007 Share Skrevet Februar 5, 2007 Hehe du liker carbon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå