Mboy Skrevet Februar 5, 2007 Share Skrevet Februar 5, 2007 herlig prosjekt! Mye jobb og bygge om fra 4er til 6er? Blir drittbra detta gleder meg til flere bilder.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36Cab1 Skrevet Februar 6, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2007 herlig prosjekt! Mye jobb og bygge om fra 4er til 6er? Blir drittbra detta gleder meg til flere bilder.... Thanks ! Er endel jobb ja,men er litt enklere å bygge om når du har en bil med alt du trenger stående slik at du kan bare flytte over. Først ribba eg 318'n til det kun var skallet igjen. Deretter det samme med M3'n. Vart mykje deler liggende å slenge ettersom det er jo bunnen en må begynne med,alså ledningsnettet osv. Har vært og fortsatt er et tolmodighetsarbeid,for til tider går det jævla sakte(føles slik iallefall). Men nå gjenstår det heldigvis mykje mindre,og eg håper å få gjort endel f.o.m kommende fredag når eg begynner på friveka Skal love å komme med masse fleire bilder underveis viss folket er interessert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bård Skrevet Februar 7, 2007 Share Skrevet Februar 7, 2007 Håndbrekk-håndtaket kan bare dras rett av, det sitter litt noen ganger men bare til å ta i litt.. Ville holdt meg unna de hvite instrumena der, M3 er finest orginalt syntes jeg, ellers blir vel dette en fin bil til sommeren.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet Februar 7, 2007 Share Skrevet Februar 7, 2007 Flott oppdatering! Det ble meget pent med carbon interiør-detaljer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Februar 7, 2007 Share Skrevet Februar 7, 2007 enig med bård her, ikke sett inn de hvite instrumentene, behold eller skaff et originalt m3! Er det m3 så er det m3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36Cab1 Skrevet Februar 8, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2007 Håndbrekk-håndtaket kan bare dras rett av, det sitter litt noen ganger men bare til å ta i litt.. Ville holdt meg unna de hvite instrumena der, M3 er finest orginalt syntes jeg, ellers blir vel dette en fin bil til sommeren.. Så det er bare limt eller pressa innpå alså? Får brette opp ermene og røske løs da! Ser litt rart ut med håndtak i tre og resten i carbon..... Er som sagt veldig i stuss angående de instr.skivene,godt mulig eg holder meg til de svarte som står i M3 instr.bordet fra før. Nå har eg parkert for kvelden og har 10 dager fri til å få gjort noke,men det er -20 grader ute så det blir et tiltak å få begynt,hehe..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36Cab1 Skrevet Februar 8, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2007 Flott oppdatering! Det ble meget pent med carbon interiør-detaljer Takker Nå gjenstår det å vente på resten av interiøret,håpa da dukker opp til helga. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36Cab1 Skrevet Februar 8, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2007 enig med bård her, ikke sett inn de hvite instrumentene, behold eller skaff et originalt m3! Er det m3 så er det m3 Spørs om eg må bøye meg for fleirtallet her ja,hehe....... Fått sjekka ut angående emballering og sending av setene du skulle ha? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36Cab1 Skrevet Februar 8, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2007 Hehe du liker carbon Kem gjør ikkje det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Februar 9, 2007 Share Skrevet Februar 9, 2007 Fått sjekka ut angående emballering og sending av setene du skulle ha? Nei, har ikke fått skjekket hvordan det må pakkes, har vert opptatt hele uken.. Men skal prøve å få ringt de i dag! Har kun fått skjekket prisen! Men nå reiser jeg jo i kveld, så tror ikke jeg rekker så mye før jeg reiser. Men vi kan vel ordne det når jeg kommer hjem igjen, kommer tilbake til neste helg!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36Cab1 Skrevet Februar 9, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2007 Fått sjekka ut angående emballering og sending av setene du skulle ha? Nei, har ikke fått skjekket hvordan det må pakkes, har vert opptatt hele uken.. Men skal prøve å få ringt de i dag! Har kun fått skjekket prisen! Men nå reiser jeg jo i kveld, så tror ikke jeg rekker så mye før jeg reiser. Men vi kan vel ordne det når jeg kommer hjem igjen, kommer tilbake til neste helg!? Kan ta det neste helg,men den 20 begynner eg på køyring igjen sånn at det blir kansje vanskeligt å få sendt de da. Men dette ordner seg vettu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Februar 9, 2007 Share Skrevet Februar 9, 2007 ok, da prøver vi å få til noe neste helg, jeg kommer hjem fra tyskland den 16. og går da rett på jobb og er hjemme igjen på kvelden! Men vi prøver å få fikset det i løpet av helgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36Cab1 Skrevet Februar 9, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2007 Ok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36Cab1 Skrevet Februar 10, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2007 Begynt å dukke ting opp i posten no! Fikk mansjettane til gir&håndbrekk idag + girkula. Var ikkje montert på plastringer på mansjettane så eg måtte demontere de som sto på de gamle mansjettane og bruke desse. Ettersom de berre er limt,tok eg en kniv og fekk skilt de av. Påførte lim på ringane og monterte dei nye mansjettane utapå,var omtrent perfekt passform! Gledar meg til å montere dei imåro,trur dette kan gjøre det lille ekstra for interiøret Klar til montering: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36Cab1 Skrevet Februar 10, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2007 Kommer forhåpentligvis meir oppdateringer iløpet av helga + bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå