Gå til innhold

BMW E93 M3 med stofftak?

BalleKnalle
 Share

Anbefalte innlegg

Som sikkert de fleste har fått med seg kommer E93 med ståltak (foldetak)... Nå høres det ut som det diskuteres et ev stofftak til M3 utgaven for å spare vekt..

WINDING ROAD’s inside sources confirm that BMW’s M Group is considering retaining a soft top design for the forthcoming M3 convertible, which would eschew the E92 platform’s latest folding hard top design on the 335i and 330i convertibles.

As BMW launched their new 3-series convertible in Arizona last week (we were there for the launch–look for our test drive in next month’s WINDING ROAD), questions continued to crop up concerning the top’s weight disadvantage. BMW loads extra pounds on the excellent 3-series coupe chassis by moving to Edscha’s folding top design, which is beautiful and quiet by any measure. But, 440 pounds is 440 pounds is 440 pounds

.

bmwconvertible2.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt sjef... Jeg har fortsatt håp om at BMW velger å gi kundene et valg. Stofftak og hard-top eller ståltak (foldetak).. Jeg er hvertfall ikke i tvil om hva jeg ville ha valgt om bilen kommer med stofftak og jeg skulle ha hatt en cabriolet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...