Meoh Skrevet Januar 28, 2007 Share Skrevet Januar 28, 2007 Etter å ha anskaffet meg en E36 så har det etter hvert dukket opp opptil flere drømmer om å både få tak i skjørt, frontspoilere etc. Men hver gang jeg kommer til et steg hvor det er snakk om penger, faller jeg tilbake. Har dermed funnet ut at skal jeg få finansiert noe som helst, så må¨det gjøres selv. Så er det noen med tips å hint, til ting man kan gjøre for å forbedre både looks og performence??? Tar imot alt av fornuft :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Januar 28, 2007 Share Skrevet Januar 28, 2007 Mitt tips er at det første du bør gjøre er å senke bilen, samt å få nye felger hvis de du har ikke er noe særlig. Helhetsinntrykket øker veldig da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Januar 28, 2007 Share Skrevet Januar 28, 2007 Første bud er senking og felger. Når det er gjort, kan du begynne på detaljer. Fjerne emblem (IKKE bmw emblemene), bytte til shadowlinelister, lakkere nyrene, bytte til hvite blinklys etc. Billige ting som utgjør en stor forskjell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobben! Skrevet Januar 28, 2007 Share Skrevet Januar 28, 2007 Enig med felg og senk ja, og finn deg noen brukte felger. Ligger sikkert 10 sett med kule felger til e36 til salgs her inne. Trenger du senkefjærer, så har jeg også sett det til salgs nå nylig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Meoh Skrevet Januar 28, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2007 Glemte å si at jeg har overlevbare felger, white blinklys, har et par baklys på oppvaskbenken, vil heller ha cromgrill enn lakert grill (800 kr tror jeg) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Meoh Skrevet Januar 28, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2007 Vurderer oxo å få stillbare dempere. Liksom sommer og vinter-instilling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Januar 28, 2007 Share Skrevet Januar 28, 2007 Legg ut bilder av bilen din slik som den er akkurat nå, så er det litt lettere å gi tips. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobben! Skrevet Januar 28, 2007 Share Skrevet Januar 28, 2007 dropp chromegrill, det ser billig ut, da ville jeg heller hatt den orginal. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Meoh Skrevet Januar 28, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2007 Decals da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krza Skrevet Januar 28, 2007 Share Skrevet Januar 28, 2007 uff nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå