Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dama mi likte heller ikke E30 M3 helt til hun fikk sitte på. Da fikk pipa en annen lyd :D Selv syns jeg den er rå utvendig, men har ikke helt sansen interiørmessig. Var en nedtur fra '97 320 jeg hadde før.

• Svar 141
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
  Patrick B skrev:
  therese skrev:
E30 er den eneste av M3 modellene jeg ikke liker..

tror ikke jeg kjenner noen jenter som liker E30 M3 lurer på hvorfor egentlig :roll: Er jo den råeste M3`en utseendemessig!

Jeg kjenner ei jente som elsker e30 M3 :roll::wink:

Skrevet
  mOMOe skrev:
  therese skrev:
E30 er den eneste av M3 modellene jeg ikke liker..

det ekke mulig? :shock:

Du også? :? Kanskje det er nok hets fra dere nå, som sagt har hun fått høre det siden denne tråden ble opprettet.. Og det er en stund siden..

Skrevet

Å herregud! Gi dere nå med det der! Jeg liker e30 minst, åkey!? Hvorfor ødelegger dere tråden med det der? Vil dere at jeg skal gi dere mailadressen min så kan dere skjelle meg ut der? For jeg er drittlei av at dere ødelegger tråden!

Skrevet

folk for like hva de vil. frua liker heller ikke e30 m3 karossen, men liker vanlig e30. kanskje det hjelper når jeg får på fangere hehe

Skrevet

Det at jeg liker e30 minst har ingenting med at jeg er jente og gjøre. Jeg synes mange av dem har sjarm, og mange av dem er råe, men jeg ville helst valgt en e36 eller e46. Og det har visst mange her inne store problemer med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...