Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 141
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

E30M3 er dårligst som helårs bil siden denne modellen har en tendens til å rust en del, men er mange som bruker de hele året likevell.

Min E30M3 blir ikke brukt om vinteren. Den er for gammel for salta veier. Saltet ødelegger bremser osv.

E36M3 er en kjekk vinter bil. Kunne faktisk godt tenkt meg en slik som helårsbil. Den har diffbrems(Det har alle M3ene) så den kommer godt frem og er det ikke noe samleverdi i en E36M3 slik som en E30M3 er.

Den er går også bra. Minuset er den dyre forsikkringen. En grei bruks bil.

E46M3 er forsatt litt for dyr for meg så den er ikke aktuell, men en E46M3 blir heller aldri noen klassiker desverre. E46M3CSL vil nok heller blir mere verdt etter vært tror jeg.

Skrevet
Legge ut bilder av m-tech biler også? :wink:

Bilder av min E36 328 M-tech cab :D

BMWmin4.jpg

1226038-bilde1-bmwmin3.jpg

Bilen har fått nye lykter forran etter disse bildene ble tatt! bilen er også til salgs for de som er seriøst int. ta kontakt på PM! sorry OT.. mange nydelige bilder å innlegg her:)

Skrevet
E30 er den eneste av M3 modellene jeg ikke liker..

tror ikke jeg kjenner noen jenter som liker E30 M3 lurer på hvorfor egentlig :roll: Er jo den råeste M3`en utseendemessig!

Skrevet

Det ble kanskje litt feil at jeg skrev at jeg IKKE LIKER E30 M3. Det er den jeg liker minst av E30, E36 og E46 :)

Vet ikke helt hvorfor, men det har kanskje noe med at jeg liker litt nye, pene og "runde" bilene ;)

Skjønner godt at jeg fikk kritikk da jeg skrev at jeg ikke likte E30 på et BMW forum ;)

Skrevet
Jævlig fin fin :) Trist at du skal selge den da.

Ikke sikkert den blir solgt da, har aventert den mange ganger men har alltid angra å sletta annonsa hehe=) har lyst på noe med mere motor men jeg vet ikke enda:) du kan jo kjøpe den så har du en cab til sommeren! ser du kjører spark?! ikke førerkort enda kanskje!?!

Skrevet

Nei :) Men nå blir det kanskje litt for mye OT her. Er det noen som har flere bilder av M biler? Kanskje jeg skulle byttet navn på tråden til "Bilde tråden" eller noe? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...