Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Såg jo pen ut, men mye for høy pris spør du meg! 97 mod. kjørt nesten 200k..hadde den vært 30-40k billigere så..

Denne er jo meget fin..gått 40k mindre, uten skinn og automat da, men 10k billigere..kan jo kjøpe skinnet til paulsen og sette i :lol:

Skrevet

det er solgt.. må vel prøve å få tak i samme setene som paulsen har nå... de var lekker.. skal bortom å se på bilen i morgen.. er greit å ha en bil som fungerer skikkelig oxo...

Skrevet

mm.. pen den, men tar du inbytte i en Passat 1,9tdi 97 mod.? 286000km..

er det som er min case` den er umulig å bli kvitt,, er jo over 1000 passater til salgs på finn,, så med den km stand er den nermest umulig å selge....

Skrevet
har innredningen som jeg har plukket ut! blir lagt ut for salg igjen i dag! sånn som nyinredningen blir ikke lett å få tak i!

Det er sportskinn de du har ikke sant?

Skrevet

Problemet er at jeg har en Passat 3b stående hjemme selv. 2000 modell som har gått 180k. Så måtte blitt veldig billig inbytte isåfall.

Er bilen bra holdt da?

Skrevet

den er faktisk ikke så verst, men den har 3 store feil: mangler luftfilterboks og eksos og den har vert opplakkert på venstre forskjerm, dårlig grunnarbeid= rust. ellers har den helt nye senkefjerer med tuv papirer, nye fk angeleyes.(sorte) ingen slakke i understell.. nesten nye nokia hakkapelita piggfritt.. nye sommerdekk på 15" alufelg.

Skrevet
<a  href=%7Boption%7Dhttp://img204.imageshack.us/img204/7348/61838092806og9.jpg' alt='61838092806og9.jpg'>
Skrevet

hehe.. har ikke peiling jeg, har ikke akkurat Dr grad i sportskinn import;p

er det ikke samme setene du har som er i den linken her oppe?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...