Gå til innhold

Bmw 523 ia


Gjest
 Share

Anbefalte innlegg

Såg jo pen ut, men mye for høy pris spør du meg! 97 mod. kjørt nesten 200k..hadde den vært 30-40k billigere så..

Denne er jo meget fin..gått 40k mindre, uten skinn og automat da, men 10k billigere..kan jo kjøpe skinnet til paulsen og sette i :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er solgt.. må vel prøve å få tak i samme setene som paulsen har nå... de var lekker.. skal bortom å se på bilen i morgen.. er greit å ha en bil som fungerer skikkelig oxo...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mm.. pen den, men tar du inbytte i en Passat 1,9tdi 97 mod.? 286000km..

er det som er min case` den er umulig å bli kvitt,, er jo over 1000 passater til salgs på finn,, så med den km stand er den nermest umulig å selge....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har innredningen som jeg har plukket ut! blir lagt ut for salg igjen i dag! sånn som nyinredningen blir ikke lett å få tak i!

Det er sportskinn de du har ikke sant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den er faktisk ikke så verst, men den har 3 store feil: mangler luftfilterboks og eksos og den har vert opplakkert på venstre forskjerm, dårlig grunnarbeid= rust. ellers har den helt nye senkefjerer med tuv papirer, nye fk angeleyes.(sorte) ingen slakke i understell.. nesten nye nokia hakkapelita piggfritt.. nye sommerdekk på 15" alufelg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...