Jump to content

Bmw 523 ia

Guest
 Share

Recommended Posts

Såg jo pen ut, men mye for høy pris spør du meg! 97 mod. kjørt nesten 200k..hadde den vært 30-40k billigere så..

Denne er jo meget fin..gått 40k mindre, uten skinn og automat da, men 10k billigere..kan jo kjøpe skinnet til paulsen og sette i :lol:

det er solgt.. må vel prøve å få tak i samme setene som paulsen har nå... de var lekker.. skal bortom å se på bilen i morgen.. er greit å ha en bil som fungerer skikkelig oxo...

mm.. pen den, men tar du inbytte i en Passat 1,9tdi 97 mod.? 286000km..

er det som er min case` den er umulig å bli kvitt,, er jo over 1000 passater til salgs på finn,, så med den km stand er den nermest umulig å selge....

har innredningen som jeg har plukket ut! blir lagt ut for salg igjen i dag! sånn som nyinredningen blir ikke lett å få tak i!

Det er sportskinn de du har ikke sant?

den er faktisk ikke så verst, men den har 3 store feil: mangler luftfilterboks og eksos og den har vert opplakkert på venstre forskjerm, dårlig grunnarbeid= rust. ellers har den helt nye senkefjerer med tuv papirer, nye fk angeleyes.(sorte) ingen slakke i understell.. nesten nye nokia hakkapelita piggfritt.. nye sommerdekk på 15" alufelg.

hehe.. har ikke peiling jeg, har ikke akkurat Dr grad i sportskinn import;p

er det ikke samme setene du har som er i den linken her oppe?