maartn Skrevet Januar 28, 2007 Share Skrevet Januar 28, 2007 En bekjent av meg har kjøpt denne bilen, så la jeg merke til bimmers.no skiltplater på den. Så hvem av dere har hatt denne bilen tideligere? 2x subber med speil, BMW telefon, "Bug Boys" bilstereo klistermerke i siderutene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Januar 28, 2007 Share Skrevet Januar 28, 2007 Tror den må ha vært Nautiluz her på forumet sin en gang. Han er sånn "bilstereo-type" for å si det slik, og har noe med bug-boys å gjøre, derav klistremerkene/reklamen. (mener det er slik det henger sammen på en måte..) Men dette er bare gjetting. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Januar 28, 2007 Share Skrevet Januar 28, 2007 96 modell 523? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maartn Skrevet Januar 28, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2007 Mener det er en 520 , jeg vet ikke års modell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Januar 28, 2007 Share Skrevet Januar 28, 2007 setter en knapp på nautiluz jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Januar 29, 2007 Share Skrevet Januar 29, 2007 setter en knapp på at det iallefall ikke mer min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw318is Skrevet Januar 29, 2007 Share Skrevet Januar 29, 2007 Tror det er denne. http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=32409 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Januar 29, 2007 Share Skrevet Januar 29, 2007 Såvidt jeg vet har ikke Nautiluz hatt E39 noen gang, men det kan sikkert tenkes at det er den i linken over. I så fall har Nautiluz bygget mye av anlegget i den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Februar 5, 2007 Share Skrevet Februar 5, 2007 Har vært Jon Arnold sin den der ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Februar 5, 2007 Share Skrevet Februar 5, 2007 Det der er Jon Arnold sin ja. Gikk i Haugesund. Meget pen E39 det der.. Han er medlem her på bimmers, men gutten har sviktet oss litt og kjøpt seg skyline. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maartn Skrevet Februar 5, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2007 meget pen bil ja.. mangler bare skinn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JAL_535i Skrevet Februar 5, 2007 Share Skrevet Februar 5, 2007 Jepp var min det ja.... og jeg savner den Håper den har det bra... Nautiluz hjalp meg med utformingen av anlegget ja ble ganske fornøyd med det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JAL_535i Skrevet Februar 5, 2007 Share Skrevet Februar 5, 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Februar 6, 2007 Share Skrevet Februar 6, 2007 Jepp var min det ja.... og jeg savner den Håper den har det bra...Nautiluz hjalp meg med utformingen av anlegget ja ble ganske fornøyd med det. Ka du gjør på detta forumet gutten?? Har jo ikkje BMW lenger du nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå