Gå til innhold

bmw 328i motor 97mod (100000km)(SOLGT)

Anbefalte innlegg

Gjest teamstellander
Skrevet

passet rett oppi, men det er kunn topp å blokk som selges så du må ha insprøting å hjerne fra 325 eller 328. 325 gir mest effekt. gearkassa passer rett på fra 318is. eksosmanifoild medfølger. det eneste du får problem med er at turteller og temperatur målerne ikke fungerer. det må tilpasses.

Gjest teamstellander
Skrevet

passet rett oppi, men det er kunn topp å blokk som selges så du må ha insprøting å hjerne fra 325 eller 328. 325 gir mest effekt. gearkassa passer rett på fra 318is. eksosmanifoild medfølger. det eneste du får problem med er at turteller og temperatur målerne ikke fungerer. det må tilpasses.

Gjest teamstellander
Skrevet

ta kontakt på 94294686. det er flere som selger 335 biler i deler både her å autodb så det sko ikke være problem å kompletere.

Gjest teamstellander
Skrevet

ta kontakt på 94294686. det er flere som selger 325 biler i deler både her å autodb så det sko ikke være problem å kompletere.

Gjest teamstellander
Skrevet

ny toppakning montert for 1mnd siden. motoren har ikke vert kjørt etter dette. transport me hurtigruta er vell billigst. evt nor cargo/tollpost

Gjest teamstellander
Skrevet

er det ingen som vill ha mer power? :evil:

Gjest teamstellander
Skrevet

budet er nå på 5500,-

Skrevet

har du hastverk med og selge eller kunne jeg kommet og evnt. sett på den iløpet av neste uke vist jeg får tid?

ang. bakfangere`n så må jeg nesten ta kontakt med deg i neste uke om den å, siden jeg ikke rekker noe denne uken..

Gjest teamstellander
Skrevet

må selges snarest pga plassmangel. alt skall bort. nye deler skal inn

Gjest teamstellander
Skrevet

jupp. motor er solgt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...