Siv Skrevet Januar 29, 2007 Share Skrevet Januar 29, 2007 Er det virkelig mulig???? http://www.dagbladet.no/dinside/2007/01/26/490089.html (kanskje den allerede er postet....) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostespiller Skrevet Januar 29, 2007 Share Skrevet Januar 29, 2007 driit bra Hva gjør en søt jente som deg i et bil forum? Også med en E30 325 da gitt. Er mektig imponert Og en smule speachless Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Champ Skrevet Januar 29, 2007 Share Skrevet Januar 29, 2007 kanskje det er slik at det er vi som er eiere av våre stolte BMW`er som er dum ? når jeg skal fylle bensin på min touring gjør jeg det ikke på samme tunge metoden som denne dama på videoen her , jeg åpner begge bakrutene og strekker bensinslangen gjennom bilen , da når den bedre, er vel ikke så dum at jeg prøver å ta den rundt bilen, det hender også at jeg kjører en time ekstra til vollan , for der står bensinpumpene andre veien og jeg trenger da ikke å strekke slangne gjennom bilen da bensinpumpa da kommer på rett side av bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lfossheim Skrevet Januar 29, 2007 Share Skrevet Januar 29, 2007 Dårlig reklame for kvinnfolk? Nei, det synes jeg ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The_transporter Skrevet Januar 29, 2007 Share Skrevet Januar 29, 2007 kanskje det er slik at det er vi som er eiere av våre stolte BMW`er som er dum ?når jeg skal fylle bensin på min touring gjør jeg det ikke på samme tunge metoden som denne dama på videoen her , jeg åpner begge bakrutene og strekker bensinslangen gjennom bilen , da når den bedre, er vel ikke så dum at jeg prøver å ta den rundt bilen, det hender også at jeg kjører en time ekstra til vollan , for der står bensinpumpene andre veien og jeg trenger da ikke å strekke slangne gjennom bilen da bensinpumpa da kommer på rett side av bilen hahaha greit for de med cab da slipper og åpne vinduene!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 29, 2007 Share Skrevet Januar 29, 2007 Sett før ja, utrolig bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet Januar 29, 2007 Share Skrevet Januar 29, 2007 Hahaha. Er nesten for dumt til å være sant... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingebrigtsen Skrevet Januar 29, 2007 Share Skrevet Januar 29, 2007 driit bra Hva gjør en søt jente som deg i et bil forum? Også med en E30 325 da gitt. Er mektig imponert Og en smule speachless Hehe på sjekkern med en gang ja Dritkuul filmsnutt da Selv om den har vært postet noen ganger tidligere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
330xi Skrevet Januar 29, 2007 Share Skrevet Januar 29, 2007 Hirr Hirr! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Januar 29, 2007 Share Skrevet Januar 29, 2007 å herregud er det mulig??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Januar 29, 2007 Share Skrevet Januar 29, 2007 Skjønner ikke at noen velger å dra slangen OVER bilen i det hele tatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Januar 29, 2007 Share Skrevet Januar 29, 2007 (vært posta før).. genial film.. haha! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Januar 29, 2007 Share Skrevet Januar 29, 2007 likte også nedtellingen på laptop som skal være i flyet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Januar 29, 2007 Share Skrevet Januar 29, 2007 Har sett den på start.no før ja, og den er utrolig bra. Godt gjort å faktisk gjøre noe slik.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxxsonics Skrevet Januar 29, 2007 Share Skrevet Januar 29, 2007 har faktisk sett lignende en gang... var en gammel ann som dro bensin slangen over bilen.... hehe.. såg utrolig dumt ut...! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå