NyborgRacing Skrevet Januar 30, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2007 har sjekke med interdekk men de var i dyreste lage! Men til alle som skal ha billig dekk, sjekk ut http://www.dekkonline.com der har de bllige dekk:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet Februar 1, 2007 Share Skrevet Februar 1, 2007 Utrolig pene felger! Blir spennende å se bilder av bilen med felgene på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soft-ice Skrevet Februar 1, 2007 Share Skrevet Februar 1, 2007 Hey, fete felger Rimelig sikker på at de passer på min, og jeg har plass Vi kan jo alltids snakkes hvis du ikke får plass ja.......... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NyborgRacing Skrevet Februar 1, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2007 er du innterisert så er det bare å gi bud!! men har snakka med automote å ser ut som at jeg skal få plass=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReiRud Skrevet Februar 1, 2007 Share Skrevet Februar 1, 2007 forslag til hva du kan gjøre: pustehjelp i form av en kompressor! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andycam Skrevet Februar 1, 2007 Share Skrevet Februar 1, 2007 Fine felger du har fått deg ja. Blir spennende å se resultatet. De M3 felgene du har. Skulle du selge de? Er det "ekte" M3 felger eller er det replica? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NyborgRacing Skrevet Februar 1, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2007 De felgene som står på bilen nå er ekte M3GT felger ja.. de er ikke tiol salgs men har noen wannabe M3 felger de med masse eiker til salgs! de er med 235/45-17 piggfrie dekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NyborgRacing Skrevet Februar 1, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2007 ja har selv tenkt på både kompressor og turbo! men tror ikke det blir det på denne! i å med at det er cab å ikke noe spesielt egnet til banebil hehe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cmn Skrevet Februar 1, 2007 Share Skrevet Februar 1, 2007 Du har ingen bilder med prøvemontering av felgene på bilen da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NyborgRacing Skrevet Februar 1, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2007 Nei, har ikke fått kjøpt noe gummi enda så det er sårli med det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrBimmer Skrevet Februar 20, 2007 Share Skrevet Februar 20, 2007 hærlige felger =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bård Skrevet Februar 20, 2007 Share Skrevet Februar 20, 2007 Kule felger, du får jekke opp bilen å sette på en felg uten gummi og så jekke i bærearmen så du får felgen godt opp i buen så ser du jo hvordan det ser ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Februar 20, 2007 Share Skrevet Februar 20, 2007 Prøv www.dekkexpress.no, der tør jeg påstå at de har billigere dekk enn både interdekk og dekkonline. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NyborgRacing Skrevet Februar 20, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2007 Prøv www.dekkexpress.no, der tør jeg påstå at de har billigere dekk enn både interdekk og dekkonline. takk for tipset! men dekka jeg skal ha blir billigst hos dekkonline! dekkxpress ble 1000lappen dyrere:) men de hadde mange andre dim til god pris der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
albjorkl Skrevet Februar 20, 2007 Share Skrevet Februar 20, 2007 SKAM FEITE felger!!! http://www.dekkonline.com/start.html der kan du leite etter dekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå