NyborgRacing Skrevet Februar 20, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2007 SKAM FEITE felger!!! http://www.dekkonline.com/start.html der kan du leite etter dekk Ja der jeg kommer til å kjøpe dekk! har aventert felga så for se om det blir noe av! driver å lurer på om jeg skal selge hele bilen(igjen) har aventert den flere ganger men har alltid angra på det! men blir det så jeg skal beholde bilen så blir det valsing å dekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
albjorkl Skrevet Februar 20, 2007 Share Skrevet Februar 20, 2007 SKAM FEITE felger!!! http://www.dekkonline.com/start.html der kan du leite etter dekk Ja der jeg kommer til å kjøpe dekk! har aventert felga så for se om det blir noe av! driver å lurer på om jeg skal selge hele bilen(igjen) har aventert den flere ganger men har alltid angra på det! men blir det så jeg skal beholde bilen så blir det valsing å dekk okei næi! ikke selg, den kommer jo til å bli grise fet når du får på felgene. er jo grisefet fra før av også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
albjorkl Skrevet Februar 20, 2007 Share Skrevet Februar 20, 2007 den går vell høvelig gådt også? i og med at det er en 328 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NyborgRacing Skrevet Februar 20, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2007 har gjort litt nå i vinter så kjørte fra en S4 her om dagen! hadde prøve skilt å da måtte det jo prøves=) er ikke den styggeste bilen jeg har sett din eller akkurat! den var faen meg fet E30 vil jeg også ha:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
albjorkl Skrevet Februar 20, 2007 Share Skrevet Februar 20, 2007 heh.. ja da går den gådt hehe, takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NyborgRacing Skrevet Februar 20, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2007 hmm, du skal ikke selge den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
albjorkl Skrevet Februar 20, 2007 Share Skrevet Februar 20, 2007 hmm, du skal ikke selge den? næi, skal nåkk ikke det har 18 tommere liggende også (vinter hjula mine) hehe... bruker 17toms brock b1 om sommern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Februar 20, 2007 Share Skrevet Februar 20, 2007 SKAM FEITE felger!!! http://www.dekkonline.com/start.html der kan du leite etter dekk Ja der jeg kommer til å kjøpe dekk! har aventert felga så for se om det blir noe av! driver å lurer på om jeg skal selge hele bilen(igjen) har aventert den flere ganger men har alltid angra på det! men blir det så jeg skal beholde bilen så blir det valsing å dekk Hvor har du lagt de til salgs? Har du noe prisantydning? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Testpiloten Skrevet Februar 20, 2007 Share Skrevet Februar 20, 2007 Det er ET40 bak å ET35 forran.. mulig jeg må valse litt Hmm sikker på att du får på de felgene her uten spacer? Det er ikke noe problem å sette på 10 x 19 på en sånn bil men med det innpresset der så bygger de mye innover? eller er jeg helt på jorde nå De 10 x 19 jeg skal sette på har 13 inpress bak og da er det ikke så stor avstand til stødemperen innen for der. Uansett så burde du går for 255/30 - 19 dekk for mest mulig plass oppe i skjermbuene og minst mulig subbing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NyborgRacing Skrevet Februar 20, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2007 Hmm sier du det.. ja firma sa de skulle passe! har prøvd på ene felgen bak å den lå HELT inntil trangeste punkte inne bakskjermen! å da er det snakk om under 1mm hehe! men det gikk! så må nok ha på 3mm spacer bak! forran har jeg ikke prøvd! Prisantydning er 15000.- det en hva jeg har gitt for den inkl norsk mva. og frakt! så for jeg ikke det så bruker jeg dem selv! gidder ingen komentarer om at det for du ikke igjen for dem etc.. 255/30 ja.. hadde tenkt på 265/30 da men! å 235/35 forran! noen erfaringer å tips her?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Februar 20, 2007 Share Skrevet Februar 20, 2007 235 foran går helt fint Jeg har brukt mye 225 for å unngå sporing, og liker godt tysker stuket med dekksidene godt innoverlent mot banen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NyborgRacing Skrevet Februar 20, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2007 hmm.. da får jeg kanskje plass til 245/35-19 å da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Februar 20, 2007 Share Skrevet Februar 20, 2007 Hvis du hadde 1mm klaring bak bare med felgen på. Hvorfor skal du ha 3mm spacer da? 3mm spacer var veldig lite også. Husk når du får på dekk og satt bilen ned så blir felgen mye mer opp i hjulbuen og der er det mye trangere. Spesielt når du gir flatt jern:) kommer til å subbe MYE hvis du ikke valser veldig mye.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NyborgRacing Skrevet Februar 20, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2007 jeg får se.. blir de ikke solgt så blir de prøve montert! er det ikke plass selges de til en billig penge.. eller så blir det valsing:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Februar 20, 2007 Share Skrevet Februar 20, 2007 Hvis du hadde 1mm klaring bak bare med felgen på. Hvorfor skal du ha 3mm spacer da? 3mm spacer var veldig lite også. Husk når du får på dekk og satt bilen ned så blir felgen mye mer opp i hjulbuen og der er det mye trangere. Spesielt når du gir flatt jern:) kommer til å subbe MYE hvis du ikke valser veldig mye.. Det trengs ikke å valses veldig mye med det inpresset der Men litt må det valses litt overraska att det ikke tar på innsiden men hvis eier sier att det ikke gjør det så gjør det vell ikke det da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå