Raver^ Skrevet Januar 29, 2007 Skrevet Januar 29, 2007 Noen som har peiling på hvordan man kan justere cambervinkelen på E36'en?? Finner liksom ikke noen plass der det er mulighet for å få justert den.. Har hørt at man kan justere den ved å vri på toppen av demperen så de tre gjengetappene bytter plass, er dette mulig??Da vil jo det si at det bare kan justeres på tre måter??
hagenisse Skrevet Januar 29, 2007 Skrevet Januar 29, 2007 Den kan vel ikke justeres uten at du monterer sånne plater for det.
Tommy Skrevet Januar 29, 2007 Skrevet Januar 29, 2007 Du kan bytte om de øvre støtdemperlagerene foran, og vri dem 180 grader, men da får du ca 3gr EKSTRA negativ camber. Det enkleste er nok shims.
Raver^ Skrevet Januar 29, 2007 Forfatter Skrevet Januar 29, 2007 Ja tenkte på shims, men da må jeg vel også file utav det øverste hullet som fester demperen nede ved forstillingen?? for det er jo ikke noe å gå på der.. Og shimse de to nederste hullene..
Jan e34 Skrevet Januar 30, 2007 Skrevet Januar 30, 2007 Hvorfor det? Når du shimser så vil jo spindelen vri seg om den øverste bolten. Det er jo det som er hele poenget.
Raver^ Skrevet Januar 30, 2007 Forfatter Skrevet Januar 30, 2007 Hvorfor det? Når du shimser så vil jo spindelen vri seg om den øverste bolten. Det er jo det som er hele poenget. Ja har kanskje forklart litt feil nå, problemet er at den er så segen foran, så jeg må rette opp hjulet oppe.. altså lenger inn nede og lenger ut oppe..
NyborgRacing Skrevet Januar 30, 2007 Skrevet Januar 30, 2007 har samme probleme bak! noen greier eller metoder å bruke der?
Mr_Sunde Skrevet Januar 31, 2007 Skrevet Januar 31, 2007 har samme probleme bak! noen greier eller metoder å bruke der? Er det ikke mer å justere på bak? Der er jo en eksenterskrue på den nederste bærearmen bak som du kan justere på. Viss ikke dette er nok så kan en få taki justerbare armer for å monter bak:
NyborgRacing Skrevet Januar 31, 2007 Skrevet Januar 31, 2007 har ikke sett så nøye på det!! Da må den justeres når jeg får på de nye felga:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå