BMWPower Skrevet Januar 29, 2007 Share Skrevet Januar 29, 2007 Denne har sikkert vært oppe før, men syns alikevel den fortjener og bli vist igjen for dem som ikke har fått det med seg!! Dette er kult!!!!! http://www.bmw-werk-muenchen.de/lowband/com/en/produktion/vpt/content_vpt.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Januar 29, 2007 Share Skrevet Januar 29, 2007 Stilige greier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattrokiller Skrevet Januar 29, 2007 Share Skrevet Januar 29, 2007 Ser liksom litt for enkelt ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet Januar 30, 2007 Share Skrevet Januar 30, 2007 Denne var veldig bra. Lagt til mine favoritter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mOMOe Skrevet Januar 30, 2007 Share Skrevet Januar 30, 2007 var på omvisning der i fjor sommer.. helt imponert over hvor strukturerte tyskerene er.. ca 1000 lastebiler inn og ut av fabrikken daglig med råvarer. daglig produksjon på ca 700 biler. delene kom til samlebåndet til eksakt riktig tidspunkt. ble for eksempel en bil bestilt med noe spesielt ekstrautstyr, så møtte det utstyret bilen akkurat der han som skulle montere det står.. på sekundet. samme når karosseri og chassi ble satt sammen, aldri skjedd en eneste feil. og dørene blir skilt fra bilen rett etter lakkeringen, for så å sendes på egen hånd til noen som monterer alt i dørene. og selvfølgelig møter den akkurat samme bilen igjen noen timer senere. aldri skjedd en eneste feil der heller.. det skal godt gjøres med 700 biler om dagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Januar 30, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2007 Kunne godt tenkt meg en tur der jeg også.. Sinnsykt tøfft! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet Januar 30, 2007 Share Skrevet Januar 30, 2007 heftig kunne også ha tenkt meg på en omvisning der:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Januar 30, 2007 Share Skrevet Januar 30, 2007 Stili Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Januar 30, 2007 Share Skrevet Januar 30, 2007 Sikkelig rått :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå