The_transporter Skrevet Februar 5, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2007 har noen dårlige mobilbilder her... ser bedre ut i virkeligheten lett og montere!! tok meg 5 minutter etter at de var tatt ut av pappesken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedkvit'n Skrevet Februar 5, 2007 Share Skrevet Februar 5, 2007 Mykje betalte du for dei? Kan hende det står, men eg såg iallefall ikkje det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagrinn Skrevet Februar 5, 2007 Share Skrevet Februar 5, 2007 koed har også noen deamon eyes som er shadowline, er disse noe tess, trur det hadde blitt kult på bilen, men gidder ikke bruke 3000kr får og få dårlige lys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The_transporter Skrevet Februar 5, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2007 de har ikke disse lenger desverre... jeg bestillte de.. men de var utgått... men de lyktene jeg har funker fett... men klart deamoneyes er finere en angeleyes da... for mine betalte jeg 1289 danske.. hmm.. er ikke sikker på hvor mange norske da jeg bestillte flere varer... men er fornøyd jeg er ikke gal pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hr.smith Skrevet Februar 5, 2007 Share Skrevet Februar 5, 2007 har lurt på å bestille meg disse jeg også, men er det bilde eller er det så dårlig lys i ringene? (bilde 2) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The_transporter Skrevet Februar 5, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2007 i dagslys så lyser de ikke noe serlig nei... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hr.smith Skrevet Februar 5, 2007 Share Skrevet Februar 5, 2007 æsj...var det jeg var redd for...trur jeg må kjøpe de likevell:) Har du kikka på de om det er noe mulighet å bytte pærene til ringene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The_transporter Skrevet Februar 6, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2007 ja det er mulig..hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå