The_transporter Skrevet Januar 30, 2007 Share Skrevet Januar 30, 2007 noen som har kjennskap til disse lyktene fra koed? www.koed.dk/functions/billede.asp?x=150 ... .jpg&map=1 er det sånne som lyser som angeleyes? eller har jeg driti meg ut og bestillt noe før jeg forhørte meg om dette? noen som har bilder av de i aktion? takker vennlig for alle svar!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet Januar 30, 2007 Share Skrevet Januar 30, 2007 hvis det står at det er angel eyes så lyser de jo som angel eyes. vet ikke hva som er forskjell mellom deamon eyes og angel eyes jeg hvis det i heletatt er noe forskjell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The_transporter Skrevet Januar 30, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2007 hmm... det jeg var litt usikker på.. men får håpe det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Januar 30, 2007 Share Skrevet Januar 30, 2007 søkte på googleom demon eyes.. da kom det fram bildet under, så regner med det er samme.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet Januar 30, 2007 Share Skrevet Januar 30, 2007 deamon eyes er sota lykter med angel eyes. derfor blir det kalt for deamon eyes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The_transporter Skrevet Januar 30, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2007 ok fant et bilde på bilforumet av en e30 med demoneyes.. så ut som det samma som angeleyes.. driitfete så må bare si at dette blir bra.. noen som vet hvor lang tid leveringer fra koed pleier og ta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Januar 30, 2007 Share Skrevet Januar 30, 2007 deamon eyes er sota lykter med angel eyes.derfor blir det kalt for deamon eyes Så hvis man oversetter "deamon eyes" til djeveløyner og "angel eyes" til engleøyner... så blir man veldig mye klokere på hva som er forskjellen ?... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The_transporter Skrevet Januar 31, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2007 flere her som har bilder av e30`r med angeleyes? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Januar 31, 2007 Share Skrevet Januar 31, 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The_transporter Skrevet Januar 31, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet Januar 31, 2007 Share Skrevet Januar 31, 2007 tok 2 daga for meg å få varene ifra koed.. å eg bor på landet:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The_transporter Skrevet Januar 31, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2007 ringte de i stad.. demoneyes type 1 var utgått.. så da blei det type 2 istede.. var billigere men.. ikke like fete... får det nok på fredag regner jeg med da vet jeg hva helga går med til hehehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Januar 31, 2007 Share Skrevet Januar 31, 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The_transporter Skrevet Februar 5, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2007 fikk lyktene på fredag kvaliteten kan diskuteres... innfestningen så og kjentes litt jalla ut... men når de var fastskrudd så virket disse meget bra... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingebrigtsen Skrevet Februar 5, 2007 Share Skrevet Februar 5, 2007 Legg ut bilde da:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå