Nensin Skrevet Januar 30, 2007 Share Skrevet Januar 30, 2007 http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=9277415 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nensin Skrevet Februar 1, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2007 Bump. Er bildene triste , eller er det bare jeg som inbiler meg dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
b0berg Skrevet Februar 1, 2007 Share Skrevet Februar 1, 2007 Var kanskje litt mørke bilder ja, synes jeg =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Februar 1, 2007 Share Skrevet Februar 1, 2007 Litt mørke bilder Veldig fin bil btw! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ropa Skrevet Februar 1, 2007 Share Skrevet Februar 1, 2007 Bedre bilder ja,dvs lysere. Bilder sier mer en 1000 ord.. Bra touch med rødvinen da Fin bonus til dem som kjøper Ordtlige bilder er et must for en som skal kjøpe/se på bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Februar 1, 2007 Share Skrevet Februar 1, 2007 Selges med full tank og en flaske bedre rødvin. Det må jeg si. Lekker bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg