wheelman Skrevet Januar 30, 2007 Share Skrevet Januar 30, 2007 http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... T.svl=tabs wtf? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
javewl Skrevet Januar 30, 2007 Share Skrevet Januar 30, 2007 BAUR cab. Det finnes slike biler av andre bilmerker også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin Skrevet Januar 30, 2007 Share Skrevet Januar 30, 2007 Aldrig sett noen e36 baur cab før, så det kan umulig være mange av de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet Januar 30, 2007 Share Skrevet Januar 30, 2007 Jeg vet om 3 stk. i Norge. Det er en i en eller annen rødfarge som var til salgs for noen år siden, en som går i sandnes-området og denne her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Widejuggao Skrevet Januar 30, 2007 Share Skrevet Januar 30, 2007 ser vertfall helt j.... ut minner om en sardinboks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Januar 30, 2007 Share Skrevet Januar 30, 2007 synes bilen var grei. den er finere med to dørs, men den er jo kanskje mer praktisk med fire.. eneste at den kunne ha vært litt småstyla.. det var jo dårlige bilder, i tillegg så så kalesja litt herpa ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Januar 30, 2007 Share Skrevet Januar 30, 2007 går en sølvgrå her i bergen og. e30 har også blitt frisert av Baur. men da i 2dørs. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glomsaker ///M h5ehQz7k Skrevet Januar 30, 2007 Share Skrevet Januar 30, 2007 LOL satt å så igjennom i stad, også kom plutselig den opp hva faen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Januar 30, 2007 Share Skrevet Januar 30, 2007 Har akkurat vraket en E30 baur cab.. Naboen har en E30 Baur cab faktisk, denne blir det motor bytte i nå snart, så da blir det en M50B25 motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Januar 30, 2007 Share Skrevet Januar 30, 2007 minner om en sardinboks Den tanken har slått meg også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Widejuggao Skrevet Januar 30, 2007 Share Skrevet Januar 30, 2007 Aldrig sett noen e36 baur cab før, så det kan umulig være mange av de. men så har du ikke sett hele verden heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Januar 30, 2007 Share Skrevet Januar 30, 2007 Div. Baur's . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hedfelt Skrevet Januar 30, 2007 Share Skrevet Januar 30, 2007 Hmm.. Synes vel vanlig cab er litt penere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
muska Skrevet Januar 30, 2007 Share Skrevet Januar 30, 2007 Formann i Klassiker klubben Har en E36 Baur cab... 4 dørs.. egentlig helt jævelig men så sært at tilogmed jeg kunne ha vært gal nok til å kjøpe en Forøvrig har jeg eiet Baur caben til naboen til Steffen og den ble døpt TURI av min nesten uskyldige datter .. Men nå har vi mye rart som ikke naboen har dah Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wheelman Skrevet Januar 30, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2007 hva betyr "baur"? bur? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå