BMW530DAT Skrevet Januar 30, 2007 Skrevet Januar 30, 2007 Jeg har veldig lyst til å bygge om eksosanlegget for å få litt tøffere utseende på min 530D. Er det noen her som har anbefalinger? Har veldig lyst på "M5"-utseende med potter på begge sider.....
Rstockmann Skrevet Januar 30, 2007 Skrevet Januar 30, 2007 Eg har M5 eksos på min 530d, men det er lagt opp slik at det ikkje går ann å ha hengerfeste på bilen.. Men du kan også gå for en Clean-look med to rør på ene sida, viss du ikkje vil ha det så rått Beklager dårlig bilde. Eg vurderer å bytte til Eisenmann eksos, pga finere usteende og bedre passform..
BMW530DAT Skrevet Februar 1, 2007 Forfatter Skrevet Februar 1, 2007 Ser veldig bra ut! Sveiset selv eller kit?
Rstockmann Skrevet Februar 2, 2007 Skrevet Februar 2, 2007 Det ser ut som om noen har laget det, men det er gjort skikkelig Kan spørre m-blå, han har hatt bilen før.. Har du M-tech bakfanger du? Her er bilde av Eisenmann 4-rørs system.
Kjennern Skrevet Februar 2, 2007 Skrevet Februar 2, 2007 Slenger meg på her jeg. noen med tips om bare en ny stuss på ene siden? ikke dobbel som M5 har.
Rstockmann Skrevet Februar 2, 2007 Skrevet Februar 2, 2007 Hadde Lazer bakpotte på gamlebilen, den var det veldig fin lyd i! Nesten ikkje merkbar inni bilen, men du hørte at det var noe spesiellt som kom 2x3" utblås, passer veldig fint og det ser ikkje for voldsomt ut.
morrist Skrevet Februar 2, 2007 Skrevet Februar 2, 2007 så veldi bra ut det der Rstockmann! Ikke for voldsomt, og at lyden ikke kommer inn i bilen er jo en stoor fordel..
BMW530DAT Skrevet Februar 3, 2007 Forfatter Skrevet Februar 3, 2007 Jeg har nok ikke M-tech fanger. Har lyst på M-optikk i samme slengen, selv om det er en touring.
Rstockmann Skrevet Februar 3, 2007 Skrevet Februar 3, 2007 Gå for M-pakke først, så tar du eksosen i 2. omgang Skal ta noen bilder av eksosen i dag, så kan du se hvordan den er laget til.. Men som sagt, kan ikkje bruke samme metode viss du har hengerfeste..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå